Do końca maja trwa promocja kredytów mieszkaniowych – Kredyt Bank obniżył marżę na wszystkie złotowe kredyty udzielane w kwocie powyżej 50 tys. zł. Marżę ustalono na poziomie 0,9 proc. niezależnie od wysokości wkładu własnego, kwoty kredytu. Ponadto za kredyt na spłatę zobowiązania w innym banku KB nie pobiera prowizji.
Kredytem mieszkaniowym można sfinansować wszystkie cele mieszkaniowe – budowę domu, zakup mieszkania czy budowę mieszkań na wynajem, a także na zakup działki budowlanej, budowę ogrodzenia, garażu, remont czy doprowadzenie mediów.
W ubiegłym roku Kredyt Bank udzielił około 10 tys. kredytów mieszkaniowych na kwotę blisko 1 miliarda zł.
Promocję cenową kredytów mieszkaniowych wspiera multimedialna kampania reklamowa „Sam widzisz, że nie ma się czego bać”.
Celem podjętych działań jest zachęcenie potencjalnych klientów do zapoznania się z ofertą i skorzystania z kredytu mieszkaniowego w Kredyt Banku.
Największy nacisk w promocji położono na bezpieczeństwo kredytu, dlatego wyeksponowano bezpłatne ubezpieczenia na życie (coraz istotniejszy argument w ocenie klientów), brak ryzyka walutowego i możliwość corocznego zawieszenia raty kredytu.
Kampania akcentuje także bliską współpracę z partnerem strategicznym Kredyt Banku – Wartą.
Spoty reklamowe będą emitowane m.in. w TVP, pasmach TVN, Canal+, National Geographic, Planette, Hallmark, Discovery. Reklamy prasowe zaplanowano w Gazecie Wyborczej, dziennikach regionalnych, Metrze i Metropolu, tygodnikach Wprost, Newsweek, a także w prasie tematycznej – Czterech Kątach i M jak Mieszkanie. Aktywność w internecie koncentruje się w serwisach związanych z rynkiem obrotu nieruchomościami, m.in. gratka.pl i trader.pl. Na stronach www Kredyt Banku znajduje się formularz kontaktu z doradcami kredytowymi, dzięki czemu klient może przez interent umówić się na spotkanie w placówce. Ponadto zamieszczono kalkulator kredytowy, pozwalający wyliczyć wysokość rat.
Kreację opracowała agencja G7, a media zaplanował Starcom.