Kampania pożyczki gotówkowej – Max Pożyczki – prowadzona jest pod hasłem „Po pożyczkę do PKO Banku Polskiego – oferta sprawdzona przez miliony Polaków”.
Zaletami Max Pożyczki są:
- Dobre warunki kredytowania, a w szczególności dwa warianty oferty:
-pożyczka z oprocentowaniem 6,99% – dla kwoty do 3000 złotych brutto, dla okresu kredytowania 12 miesięcy, z ubezpieczeniem od następstw nieprzewidzianych zdarzeń losowych,
-pożyczka z prowizją 0% – dla kwoty od powyżej 3000 do 5000 złotych brutto, dla okresu kredytowania 12 miesięcy, z ubezpieczeniem od następstw nieprzewidzianych zdarzeń losowych,
- Minimum formalności – standardowo pożyczkę otrzymać można bez zabezpieczeń i bez poręczycieli. Klientom banku pożyczka udzielana jest na podstawie dowodu osobistego i oświadczenie o dochodach. Osoby nie będące jeszcze klientami banku mogą dostać pożyczkę na podstawie dowodu tożsamości, drugiego dokumentu ze zdjęciem i oświadczenia o dochodach. Zaświadczenie o zarobkach jest wymagane dopiero przy kwotach przekraczających 10 000 zł.
- Możliwość skorzystania z atrakcyjnego ubezpieczenia.
W kampanii wykorzystywany jest film reklamowy, w którym PKO Bank Polski przekonuje, że jest bankiem pierwszego wyboru dla milionów Polaków. Główny przekaz komunikacyjny spotu odnosi się do oczywistych skojarzeń – gdy czegoś potrzebujemy zwykle zwracamy się do najbliższych osób, którym ufamy. Dlatego też, gdy chcemy zaciągnąć pożyczkę, korzystamy ze sprawdzonej oferty Banku, który od wielu lat cieszy się największym zaufaniem klientów.
Kampania prowadzona jest za pośrednictwem:
- telewizji – reklamy są emitowane w stacjach ogólnopolskich: TVP 1, TVP 2, POLSACIE, TVN, TV4, TVN7, TVP INFO, i tematycznych AT Media, Discovery.
- Internetu – za pośrednictwem największych portali: WP, Onet, Interia, o2, serwisu społecznościowego – Nasza-klasa, a także sieci reklamowych: Ad kontekst, Business Ad Network oraz komunikatora Gadu-gadu.
W promocji wykorzystywane są także ulotki reklamowe i plakaty dostępne w oddziałach banku
Koncepcję kampanii oraz kreacje wykonała agencja GGK Lowe. Kampanię internetową przygotowała agencja HYPERmedia. Za zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia
Źródło: PKO Bank Polski