Fullserwisowa Agencja Reklamowa S4 obsługiwała program lojalnościowy dla sieci Géant od 2004 roku. Obecnie, po przejęciu jej przez Real, będzie kontynuowała prowadzenie tych działań, lecz w nowej, rozszerzonej wersji, która obejmie wszystkie markety Real. W związku z tym w lutym i marcu 2007 roku potrwa kampania launchingowa „Programu Dziesiątka” autorstwa S4.
Połączy ona działania ATL oraz BTL – na jej potrzeby Agencja przygotowała logo, nazwę programu i claim pozycjonujący, a także opracowała i wyprodukowała spot radiowy i telewizyjny oraz kreację POS, direct mailing i outdoor.
Celem działań komunikacyjnych, które zlecono Agencji jest poinformowanie dotychczasowych uczestników programu o jego kontynuacji oraz zachęcenie klientów Real do włączenia się do niego.
„Program Dziesiątka”, który jest rozwinięciem wcześniej funkcjonującego programu lojalnościowego Géant, jest jedynym wśród sieci hipermarketów w Polsce programem o tak rozbudowanej formule – obejmującym punkty zbierane na karcie magnetycznej, bazy danych klientów, katalog nagród standardowy oraz katalogi z ofertami specjalnymi stworzone zgodnie z segmentacją klientów, regularne direct mailingi do uczestników oraz stałe wsparcie programu ofertami specjalnymi i akcjami promocyjnymi.
Ze strony sieci Real nadzorem nad działaniami zajmują się Gabriela Borowczyk – Dyrektor Marketingu Real oraz Michał Bryła – Kierownik Programu Lojalnościowego. Za przygotowanie kreacji do kampanii odpowiadają ze strony S4: Dariusz Chwierut – creative group head, Agnieszka Godlewska – copywriter, Dominik Wąsik – art director oraz Szymon Sieńko – graphic designer.