Agencja Reklamowa S4 przygotowuje ogólnopolską kampanię „Wymieńmy się” dla Narodowego Banku Polskiego.
Kampania realizowana jest w związku z upływem terminu, w którym można wymieniać monety i banknoty sprzed denominacji. Szansa na to będzie jeszcze tylko do końca grudnia 2010.
Kampania „Wymieńmy się” ma nie tylko informować o kończącej się możliwości wymiany dawnych monet i banknotów, ale też zachęcać do oddawania ich na akcję pomocy dla ubogich dzieci, jaką NBP prowadzi wspólnie z Caritas Polska.
Działania, które rozpoczęły się w listopadzie i będą trwały przez grudzień 2010, wzbudziły już bardzo duże zainteresowanie. Dzięki nim wiele osób zgłosiło się z chęcią zasilenia akcji pomocowej o dawne pieniądze.
W ramach współpracy z NBP Agencja Reklamowa S4 odpowiada za kreację kampanii.
Wśród wybranych nośników znalazły się zarówno – radio, prasa, outdoor, jak i direct mailingi oraz komunikacja poprzez materiały POS w placówkach banku.
Akcja wspierana jest przez aktywności PR w prasie, radio i telewizji. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dział marketingu NBP.
Osobami zaangażowanymi w ten projekt ze strony S4 są: Justyna Bąba – account manager, zespół kreatywny – Dariusz Chwierut oraz Jeroen Lenssinck, a także Paweł Zieliński – graphic designer.
Za koordynację akcji po stronie NBP odpowiada: Leszek Zemke.
Źródło: S4