PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeSmolasty i Sylwia Grzeszczak w czwartej odsłonie Mastercard Music
Mastercard

Mastercard

Mastercard jest firmą technologiczną działającą w globalnym obszarze płatności.

Smolasty i Sylwia Grzeszczak w czwartej odsłonie Mastercard Music

Informacje 20.08.2024 (12:57) informacja prasowa
Marketing Mastercard

Od dzisiaj, na wszystkich platformach streamingowych, dostępny jest singiel „Połowa Mnie”, stworzony przez dwójkę topowych polskich artystów – Smolastego i Sylwię Grzeszczak – w ramach 4. edycji Mastercard Music. To projekt, którego celem jest inspirowanie do wspólnej pracy twórców reprezentujących odległe nurty muzyczne, o innym spojrzeniu na świat i odmiennej wrażliwości. Mastercard, jako marka, dla której ważna jest różnorodność, już po raz czwarty zaprosił do współpracy muzyków, inspirując ich do „słuchania swoich różnic”, wykorzystania osobistych doświadczeń artystycznych i połączenia się w ramach wspólnej pasji do muzyki.

Ideą platformy Mastercard Music jest łączenie ludzi poprzez wspólną pasję do muzyki. Marka podejmuje współpracę z artystami poruszającymi się w odmiennych stylach muzycznych, inspirując ich do wspólnej pracy i skomponowania oraz nagrania utworu, który będzie przełamywał schematy i pokazywał jednoczącą siłę muzyki. W ramach Mastercard Music zadebiutowały dotychczas trzy duety – Sanah&Sobel z utworem „Cześć, jak się masz?”, Pezet&Natalia Szroeder z singlem „Jeden świat”, a także Bedoes2115&Dawid Kwiatkowski z piosenką „Lustro”.

W tegoroczną odsłonę projektu zaangażowali się topowi muzycy – Smolasty, artysta i producent tworzący muzykę z pogranicza popu i R&B oraz Sylwia Grzeszczak, jedna z najpopularniejszych polskich piosenkarek. Efektem tego nieszablonowego duetu jest singiel „Połowa Mnie”. Piosenka opowiada o miłości, która wygasa niczym zbyt szybko mijające lato. Utwór ukazuje miłość jako uniwersalny, wspólny język dla każdego, niezależnie od pochodzenia i różnic.

Letnie wspomnienia, które możemy zobaczyć w teledysku, uchwycono w technologii skanów 3D, wykorzystującej zaawansowane algorytmy AI przetwarzające obraz 2D na 3D.

„Chcieliśmy osiągnąć najlepszy możliwy efekt. Rejestracja obrazu była pewnego rodzaju eksperymentem. W związku z potrzebą uchwycenia jak największej ilości szczegółów w możliwie najkrótszym czasie, skonstruowaliśmy ring pozwalający zapisywać obraz jednocześnie z ok. 20 małych kamer” – opowiada Alan Willmann, reżyser teledysku.

Muzyka ponad podziałami i współgrająca z nową technologią

„Muzyka ma wielką moc, która wykracza poza bariery językowe, kulturowe i społeczne. Dociera do ludzi na głębokim, emocjonalnym poziomie, niezależnie od ich pochodzenia czy przekonań. Zdecydowanie łączy ponad podziałami, może promować zrozumienie, współczucie i jedność w świecie pełnym różnic. Inspiracją do stworzenia „Połowy Mnie” była chęć oddania tych subtelnych, ale jednocześnie silnych emocji związanych z miłością i relacjami międzyludzkimi. Piosenka ma za zadanie poruszyć słuchaczy i oddać uczucie, że prawdziwa miłość jest czymś, co nas dopełnia i czyni lepszymi ludźmi” – mówi Smolasty.

„Siła muzyki tkwi w jej zdolności do poruszania emocji i wywoływania wspomnień. Muzyka ma niesamowitą moc komunikacji. Zgadzam się ze stwierdzeniem, że jest ona uniwersalnym językiem. Dla mnie inspiracją do tworzenia są emocje, ludzie, przeżycia” – komentuje Sylwia Grzeszczak.

Smolasty i Sylwia Grzeszczak spotkają się na scenie podczas wspólnego koncertu, który odbędzie się 15 października w Instytucie Wysokich Napięć. W czasie wydarzenia każdy z artystów zaprezentuje utwory ze swojego repertuaru oraz wspólny singiel „Połowa Mnie”. Koncert będzie połączeniem doznań muzycznych z niezwykłymi wrażeniami audiowizualnymi, dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii. Dużą rolę odegrają awatary obojga artystów, zaprojektowane we współpracy z nimi i inspirowane ich ulubionymi motywami. Pojawią się one na ekranie LED o powierzchni 448 m2. Przygotowano także dedykowaną, immersyjną oprawę, zmieniającą się zależnie od emocji odczuwanych przez uczestników koncertu. Bilety na koncert można zdobyć w ramach programu Mastercard Bezcenne® Chwile oraz w konkursach organizowanych na portalach społecznościowych artystów.

„Niezmiernie się cieszę, że już po raz czwarty mamy przyjemność tworzyć niesamowite rzeczy w ramach Mastercard Music. Efektem połączenia dwóch wyjątkowych talentów tegorocznego duetu jest niezwykle poruszający utwór. I o to właśnie chodzi w muzyce – by odpowiednio skomponowane dźwięki i słowa wywoływały w nas emocje, wyciągały z pamięci wspomnienia, przeżycia i pozwalały odnaleźć kawałek siebie w muzyce” – mówi Jerzy Hołub, dyrektor marketingu na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard. „Tegoroczna edycja projektu jest wyjątkowa, ponieważ połączyliśmy muzykę z najnowocześniejszą technologią, czego świadkami będą uczestnicy jedynego w swoim rodzaju koncertu. To będzie niesamowita okazja, by doświadczyć czegoś wyjątkowego. Szykujemy m.in. monumentalny ekran i jego ambitne wykorzystanie oparte na efektach 3D” – dodaje Hołub.

Specjalne muzyczne nagrody przygotowane zostały dla uczestników Programu Mastercard Bezcenne® Chwile. Będą oni mogli skorzystać z unikalnej okazji zdobycia biletów na październikowy koncert duetu wraz ze spotkaniem z artystami oraz kolekcjonerskich vinyli z singlem „Połowa Mnie”.

Kampania Mastercard Music

Kampania promująca kolejną odsłonę projektu Mastercard Music i singiel „Połowa Mnie” rusza 20 sierpnia 2024 r. 15 i 30-sekundowe spoty, w których występują Smolasty i Sylwia Grzeszczak będą emitowane w kanałach telewizyjnych z portfolio Grupy TVN i Polsat oraz w mediach społecznościowych. Zaplanowane zostały również działania digital marketingowe.

W centrum Warszawy będzie można spotkać Smolastego i Sylwię na bilbordzie 3D na Warsaw Presidential Hotel (do niedawna znanego jako Warsaw Mariott Hotel). W największych miastach w Polsce zaplanowano kampanię DOOH, obejmującą billboardy oraz citylighty, na których artyści są przedstawieni jako awatary 3D, poruszone z pomocą technologii motion capture.

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja McCANN Poland. Za współpracę z artystami oraz produkcję muzyczną utworu odpowiedzialna była agencja high&. Producentami muzycznymi zostali: Wiktor Wójcik „WIKTOR”, Norbert Smoliński „Smolasty”, Matthias Niedermayr „matee” oraz „ayoley beats”. Produkcją teledysku i spotów reklamowych zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a całość wyreżyserował Alan Willmann. Sesję zdjęciową zrealizował Paweł Fabjański. Doświadczenie koncertowe zostało zaprojektowane przez MELT IMMERSIVE.

Źródło: Mastercard

2024-08-20
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców