Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine wydzieliła w swojej strukturze zespół ds. marketingu w społecznościach.
W skład zespołu wchodzą Magdalena Kurylak z działu strategii, Cezary Różański z działu badań i analiz oraz Leszek Siporski z działu technologii.
„Ze względu na ciągłe, duże zainteresowanie zarówno marketerów jak i konsumentów mediami społecznościowymi, naturalnym krokiem było wyłonienie wśród naszych pracowników grupy, która będzie specjalizować się w tej tematyce. Dzięki temu pracujące z nami marki mają pewność, że proponowane przez nas aktywności są zawsze dobrze zaplanowane i zgodne z aktualnymi zasadami poszczególnych serwisów” – mówi Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine.
Do zadań zespołu należy analiza, przygotowanie strategii oraz realizacja działań marketingowych w społecznościach internetowych dla klientów agencji.
„Media społecznościowe to terytorium konsumenta, który sam decyduje, czy i w jakim zakresie wejdzie w interakcję z marką. W związku z tym, kluczem do efektywnej komunikacji w społecznościach internetowych staje się kompleksowa strategia, oparta o zrozumienie zmian zachodzących w relacjach rządzących między ludźmi” – mówi Magdalena Kurylak.
„Istotna dla powstania zespołu była także dynamika transformacji tego kanału komunikacji – tak w przypadku możliwości jak i zasad w nich panujących. Pracując w zespole złożonym z osób o różnych specjalizacjach, możemy w naszych rozwiązaniach pełniej wykorzystywać możliwości jakie dają społeczności internetowe” – dodaje Cezary Różański.
Dotychczas agencja prowadziła działania w mediach społecznościowych dla takich klientów jak: Kotlin, Novo, Skoda Auto Polska, Warka i Volkswagen.
Źródło: GoldenSubmarine