PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaSpecjalnie dla dziecka – nowe ubezpieczenie życiowe w Allianz

Specjalnie dla dziecka – nowe ubezpieczenie życiowe w Allianz

Ubezpieczenia 29.05.2009 (13:17) artykuł nadesłany

Bezpieczeństwo jest pierwszą potrzebą dziecka. Dopóki wystarcza mu nasza bliskość, nie myślimy jeszcze o ubezpieczeniach. Wkrótce jednak zaczynamy rozumieć, że powinniśmy się zatroszczyć o jego bezpieczeństwo finansowe, przyszłe wykształcenie, dobry start w dorosłe życie. Odpowiedzią na tę potrzebę jest nowe ubezpieczenie Allianz „Specjalnie dla Dziecka”.

Ubezpieczenie „Specjalnie dla Dziecka” ma pomóc w zgromadzeniu kapitału dla ubezpieczonego dziecka, a jednocześnie zapewnić mu szeroką ochronę ubezpieczeniową na wypadek zdarzeń, które mogą dotknąć zarówno dziecko, jak i jego rodziców czy opiekunów. To pierwsze tego typu ubezpieczenie, które daje możliwość objęcia ochroną oboje rodziców. Dzięki połączeniu funkcji inwestycyjnej z ochronną ubezpieczenie stanowi unikalne zabezpieczenie całej rodziny oraz daje pewność wypłaty świadczenia wskazanemu w polisie dziecku w dniu wygaśnięcia ochrony ubezpieczeniowej.

W odróżnieniu od tradycyjnych ubezpieczeń, w ubezpieczeniu „Specjalnie dla Dziecka” na koniec okresu ubezpieczenia dziecko otrzymuje świadczenie w wysokości wartości jednostek zgromadzonych na rachunku prowadzonym przy jego polisie. Jest to wypłata nie obciążona podatkiem od zysków kapitałowych. Inwestycyjny charakter polisy daje możliwość aktywnego budowania kapitału w oparciu o osiem funduszy kapitałowych zarządzanych przez Allianz. Świadczenie jest wypłacanie zgodnie z wybranym wariantem: jednorazowo lub, co również jest nowością, w formie renty okresowej. Wybór tej drugiej formy pomoże dziecku lepiej gospodarować pieniędzmi: opłacać czesne, spłacać raty kredytu lub pokryć koszty wynajmu mieszkania.

Elastyczna konstrukcja ubezpieczenia „Specjalnie dla Dziecka” pozwala dobrać optymalne proporcje między funkcją ochronną a inwestycyjną. Ubezpieczenie występuje w trzech wariantach:

  • inwestycyjnym, charakteryzującym się najniższymi opłatami i umożliwiającym ubezpieczenie jednego lub dwóch rodziców lub opiekunów na wypadek śmierci, przy czym świadczenie wypłacane jest dopiero po śmierci drugiego z ubezpieczonych;
  • standardowym, w którym obok ubezpieczenia jednego z rodziców lub opiekunów na wypadek śmierci istnieje możliwość zawarcia umów dodatkowych ubezpieczenia zarówno rodziców jak i dziecka;
  • ochronnym, dającym dostęp do pełnej oferty umów dodatkowych a jednocześnie chroniącym oboje rodziców lub opiekunów na wypadek śmierci. W wariancie tym zdarzeniem ubezpieczeniowym objętym ochroną jest śmierć któregokolwiek z ubezpieczonych rodziców lub opiekunów, a wypłata świadczenia następuje po pierwszej śmierci jednego z ubezpieczonych.

Ochrona ubezpieczeniowa na wypadek śmierci rodzica lub opiekuna, będąca umową główną we wszystkich wariantach, przewiduje przejęcie przez Allianz opłacania składki regularnej do końca trwania umowy. Umowy dodatkowe dostępne w wariantach standardowym i ochronnym to:

  • ubezpieczenie na wypadek śmierci wskutek nieszczęśliwego wypadku, gwarantujące wypłatę dodatkowej sumy, która  może powiększyć kapitał;
  • ubezpieczenia na wypadek poważnego zachorowania i inwalidztwa spowodowanego nieszczęśliwym wypadkiem, w których świadczeniem jest przejęcie przez Allianz opłacania składki regularnej do końca trwania umowy;
  • ubezpieczenie na wypadek śmierci z rentą, w którym świadczenie polega na wypłacie dziecku dodatkowej renty.

W wariantach standardowym i ochronnym można skorzystać również z dodatkowego ubezpieczenia samego dziecka na wypadek poważnego zachorowania, leczenia i pobytu w szpitalu oraz następstw nieszczęśliwych wypadków.
Minimalna wysokość składki w ubezpieczeniu „Specjalnie dla Dziecka” wynosi 100 zł miesięcznie. Składka może być płacona również z częstotliwością kwartalną, półroczną lub roczną. Minimalny okres ubezpieczenia to 5 lat, przy czym musi on trwać przynajmniej do osiągnięcia przez dziecko wieku 18 lat, ale nie dłużej niż do 26 roku jego życia.
Źródło: Allianz

allianz 2009-05-29
Redakcja PRNews.pl
Tagi: allianz

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców