Dotychczasowa metoda płatności odroczonych od Faktorii, czyli F-Pay, zmienia nazwę na spingo. Dzięki zakupom firmowym z odroczonym terminem płatności przedsiębiorcy mogą zachować płynność finansową i regulować własne zobowiązania terminowo, a nawet przed czasem.
Czym jest spingo (wcześniej F-pay)?
Na rynku e-commerce coraz częściej możemy spotkać ciekawe opcje płatności odroczonych dla B2B. Usługą, która pozwala na pełne korzystanie z takiej formy sprzedaży jest spingo. To rozwiązanie faktoringowe, które pozwala każdej firmie sprzedawać swoje towary i usługi z odroczonym terminem płatności. Umożliwia regulowanie własnych zobowiązań terminowo lub przed czasem. Dzięki temu przedsiębiorcy mogą kupić więcej towarów.
spingo sprawdza się w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach, bez względu na wielkość i częstotliwość wystawiania faktur. Dzięki faktoringowi, należne środki pojawiają się na koncie szybciej, gwarantując swobodną i płynną politykę zakupową. To gwarancja płatności w trudnych czasach i szansa na rozwój ambitnych przedsiębiorstw. Faktoria, która oferuje usługę spingo, jest częścią grupy Nest Bank.
Korzyści dla każdej ze stron
– Widzimy, jak dynamicznie rozwija się rynek sklepów online z ofertą dla B2B. Usługa „Kup teraz, zapłać później” jest tutaj atrakcyjnym rozwiązaniem dla obu stron – mówi Jakub Norman, Dyrektor Departamentu Programów Strategicznych z Faktorii. – Dzięki spingo, firma kupująca dane produkty lub usługi staje się wiarygodnym klientem i nie jest uzależniona od niepewnej sytuacji na rynku. Z kolei jako sprzedawca, przedsiębiorca jest w pełni bezpieczny w przypadku braku zapłaty od kupującego lub jego upadłości. Znika też problem sprawdzania wiarygodności klienta. Spingo jest więc dla przedsiębiorcy usługą, która zabezpiecza, ułatwia i przyspiesza cały proces sprzedaży.
Jaką formę może mieć spingo?
Faktoria przygotowała różne sposoby wdrożenia spingo, które umożliwiają prostą i szybką integrację.
Tym samym sprzedawca może udostępnić spingo klientom poprzez:
– przycisk zapłaty w podsumowaniu transakcji w sklepie internetowym,
– przycisk zapłaty z odroczeniem na elektronicznej fakturze,
– kartę lojalnościową,
– przycisk aplikowania o daną usługę (np. o kartę paliwową, lojalnościową),
– przycisk w bramce płatniczej.
Źródło: Nest Bank