W ostatnich miesiącach Instytut Monitorowania Mediów rozpoczął współpracę z trzema organizacjami społecznymi, zaangażowanymi w pomoc dzieciom i osobom niepełnosprawnym. Są to: Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji, Fundacja „Charytatywny Bal Dziennikarzy” oraz Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”. Dla ich potrzeb IMM będzie prowadzić monitoring mediów, dzięki czemu te trzy organizacje będą miały możliwość bieżącego śledzenia interesujących je informacji zamieszczonych w prasie, radiu i telewizji. Dostęp do wielu informacji umożliwi im nie tylko skuteczniejsze działania, ale i lepsze planowanie podejmowanych akcji. IMM wesprze także swoim patronatem inne działania podejmowane przez organizacje.
Współpraca IMM z nowymi partnerami społecznymi wpisuje się w dotychczasową strategię firmy prowadzenia działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). „Projekt CSR jest przez nas kontynuowany, ponieważ miano odpowiedzialnej firmy jest dla nas zaszczytem i obowiązkiem” – mówi Paweł Sanowski, Dyrektor Zarządzający IMM. „I choć nasza firma jest niewielka, to działania podejmowane przez nas pozwalają nam stanąć w jednym rzędzie z międzynarodowymi koncernami i innymi dużymi przedsiębiorstwami. Razem mamy dużo większe szanse uczynienia z idei odpowiedzialnego biznesu obowiązującej w Polsce zasady działania firm” – dodaje Sanowski.