Spółdzielcza Grupa Bankowa uruchomiła kolejną odsłonę promocji, pokazującej pełen wachlarz płatności mobilnych w Bankach Spółdzielczych SGB.
Z badań przeprowadzonych przez instytut badawczy Kantar wynika, że promowane na przełomie 2019 i 2020 roku płatności mobilne w Bankach Spółdzielczych zauważyli nie tylko obecni klienci banków, ale również użytkownicy kont w bankowości komercyjnej. Do tej pory nie brali oni pod uwagę oferty SGB, teraz coraz częściej wyrażają nią zainteresowanie.
Według statystyk SGB-Banku SA, od uruchomienia w lipcu 2019 roku pierwszych płatności mobilnych w bankach SGB do 22 marca 2020 roku, klienci Banków Spółdzielczych tworzących Spółdzielczą Grupę Bankową dodali do cyfrowych portfeli w telefonach i zegarkach blisko 20 tysięcy tokenów. Przełożyło się to na ponad 700.000 transakcji o łącznej wartości 35 milionów złotych.
Nowa odsłona kampanii reklamowej SGB „Mamy tu wszystko…” kontynuuje ciepłą, familijną formę przekazu, którą znamy z pierwszej serii spotów. Banki Spółdzielcze odwołują się w niej do wartości rodzinnych, życia w lokalnej społeczności i… przymusowego pobytu w domach. Bohaterów już znamy – to postaci z pierwszego spotu, w którym wszystko było jeszcze „normalne”, rodziny spotykały się w kawiarniach i na świeżym powietrzu.
Oba przygotowane przez SGB spoty reklamowe nawiązują do nowej rzeczywistości, w której znaleźli się konsumenci. Banki Spółdzielcze pragną utrwalić w świadomości klientów, że dysponują – nawet w ciężkich czasach – pełnym portfelem płatności mobilnych, dobrze dostosowanym do indywidualnych potrzeb. Kampania online będzie kierowała klientów na stronę www.sgb.pl/mobilne, na której informujemy o ofercie wszystkich płatności mobilnych dostępnych dla klientów Banków Spółdzielczych SGB.
Źródło: SGB