Giełdowy Suntech SA (SUN) firma z rynku kompleksowych systemów informatycznych dla telekomunikacji rozbuduje system bankowości korporacyjnej Nordea Bank Polska SA – Solo Corporate, z którego korzysta obecnie ok. 2 tys. klientów banku.
Nowe możliwości sprawią, że użytkowana od 2001 r. aplikacja stanie się jednym z najbardziej nowatorskich rozwiązań w swojej klasie.
Aplikacja Solo Corporate jest dedykowaną wersja sztandarowego produktu Suntech, adresowanego do branży finansowej – systemu bankowości elektronicznej TeleKonto. Jest on obecnie jednym z najpopularniejszych tego typu rozwiązań na rynku, wykorzystywanym przez kilkadziesiąt banków z całej Polski.
Dzięki stałej rozbudowie oraz ciągłemu rozwijaniu oferowanych możliwości używany przez Nordea Bank Polska SA już od 2001 r. system Solo Corporate z powodzeniem radzi sobie z rosnącymi wymaganiami rynku, systematycznie zwiększając stopień swojej mobilności.
Realizacja najnowszego zamówienia Nordea Bank Polska pozwoli jego klientom korporacyjnym korzystać m.in. z funkcji dostępu zdalnego do systemu. Rozbudowa aplikacji udostępni także możliwości wglądu do usług bankowych z poziomu przeglądarki internetowej, przeglądania operacji, danych o kontach i zleceń do podpisu oraz wprowadzi rozwiązanie pozwalające na zatwierdzanie zleceń.
Źródło: PR News