Ostatniego dnia 2011 roku PKO Bank Polski startuje z nową odsłoną kampanii reklamowej z udziałem Szymona Majewskiego. Sylwestrowo-Noworoczne spoty mają na celu promocję banku jako największej instytucji finansowej na giełdzie o istotnym wpływie na rozwój polskiej gospodarki.
W kolejnej odsłonie kampanii PKO Bank Polski będzie ponadto przedstawiony jako lider bankowości elektronicznej, mający największą liczbę rachunków z dostępem internetowym. Według stanu na koniec listopada 2011 roku liczba rachunków z dostępem do serwisów iPKO i iPKO Biznes przekroczyła 4,5 miliona. Dodatkowo przekaz będzie wsparty informacją o nagrodzie The Banker „Bank of the Year in Poland”.
Najnowsze spoty z Szymonem Majewskim będą emitowane w dwóch wersjach. 31 grudnia klip oprócz głównego, opisanego wyżej, przekazu będzie zawierał życzenia udanej zabawy sylwestrowej i szczęśliwego nowego roku. Od 1 stycznia 2012 roku do końca tego miesiąca spot będzie emitowany w wersji czysto wizerunkowej.
Reklamy będą emitowane w głównych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN) oraz w ponad 30 kanałach tematycznych. Dodatkowo będzie je można obejrzeć w Internecie na kanale PKO Banku Polskiego w serwisie YouTube oraz na profilu Banku na Facebooku.
Źródło: PKO Bank Polski