PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościAktualnościSzeroko zakrojona kampania reklamowa i promocyjna kart Visa

Szeroko zakrojona kampania reklamowa i promocyjna kart Visa

Aktualności 19.04.2005 (13:21)
Karty

Zdaniem organizacji Visa Europe posługiwanie się kartami płatniczymi przynosi korzyści zarówno konsumentom, jak i handlowi, bankom i całej gospodarce. Są one tym większe, im częściej karty wykorzystywane są w ich najważniejszej funkcji, tj. do płacenia za zakupy „plastikiem” zamiast gotówką.

Promocje mają służyć zwiększeniu liczby transakcji bezgotówkowych dokonywanych za pośrednictwem kart z logo Visa, a także pozyskaniu nowych posiadaczy kart. Przekaz skierowany jest do osób, które już posiadają karty płatnicze Visa lub są ich potencjalnymi nowymi użytkownikami.

„Największym konkurentem kart Visa jest gotówka, dlatego głównym celem organizowanej wspólnie z bankami wiosennej kampanii promocyjnej jest długofalowa edukacja polskich konsumentów co do korzyści wynikających z płatności bezgotówkowych, z płacenia kartą Visa za dowolne wydatki” – stwierdził Tomasz Owoc, szef marketingu w warszawskim biurze Visa Europe. „130 tys. zł głównej nagrody to niezła pensja miesięczna przez cały rok i dodatkowo „13-tka”. Co więcej, zwycięzcy sami decydują, co sobie kupią za wygrane pieniądze – oczywiście płacąc kartą Visa” – dodał Tomasz Owoc.

Loteria promocyjna „Twoje zakupy z kartą Visa” potrwa do 30 czerwca 2005 r. Będą w niej brane pod uwagę wszystkie transakcje bezgotówkowe dokonane kartami Visa na terenie Polski każdego dnia promocji; nawet najmniejszy zakup daje szansę wygranej. Łączna pula nagród w loterii wynosi ponad 300 tys. zł. Główną nagrodą jest rok darmowych zakupów, czyli przyznanie zwycięzcy kwoty 130 tys. zł. Dodatkowo losowane będzie 13 nagród po 10 tys. zł, które umożliwią miesiąc darmowych zakupów trzynastu szczęśliwcom oraz 300 plecaków Visa.

Podobnie, jak dotychczas za komunikowanie promocji w mediach odpowiedzialna jest organizacja Visa. Kampania reklamowa towarzysząca promocji, która potrwa do 30 czerwca br. obejmie prasę oraz radio (prasa: Gazeta Wyborcza, Polityka, Newsweek, Wprost, Przekrój, Gala, To i Owo, Angora, Avanti, Readers Digest; radiostacje: Radio RMF FM, Eska Lublin, Eska Łódź, Eska Wawa, Eska Poznań). Wsparciem kampanii ATL jest kampania BTL, w której są wykorzystywane m.in. plakaty i ulotki w oddziałach, ekrany bankomatowe, internet i intranet oraz informacje na zestawieniach transakcji wysyłanych posiadaczom kart przez banki członkowskie organizacji Visa Europe. „Promocja została przygotowana w ścisłej współpracy Visa i banków członkowskich, z którymi współtworzono koncepcję promocji. Banki odgrywają także bardzo ważną rolę w komunikowaniu o promocji” – uważa Tomasz Owoc. Wszystkie banki biorące udział w promocji we własnym zakresie adaptują przygotowane przez Saatchi & Saatchi materiały reklamowe BTL. Dodatkowo kampania z użyciem materiałów POS będzie widoczna w supermarketach Tesco i Leclerc (reklama na wózkach sklepowych oraz na przekładkach na ladę).

Od momentu rozpoczęcia promocji działa strona internetowa www.PromocjaVisa.pl, na której znajdują się wszelkie informacje na temat organizowanych promocji oraz linki na strony 38-miu banków-wydawców kart Visa w Polsce. Na stronie umieszczone są też spoty telewizyjne kampanii reklamowej towarzyszącej promocjom.

Rozpoczęła się również wizerunkowa kampania reklamowa „Twoja Visa do przyszłości”, która podkreśla zorientowanie marki Visa na przyszłość zgodnie z przesłaniem: „Visa jest kartą, która kreuje naszą przyszłość, gdyż pomaga nam realizować nasze decyzje”. Wizerunek kart Visa będzie promowany w telewizji (TVP, Polsat, TVN, TVN7, TV4 oraz w stacjach niszowych, m.in. TVN 24, Discovery, Animal Planet), gdzie od 11 kwietnia br. są emitowane 4 spoty reklamowe: 30-sekundowe „Historia” i „Gitara” oraz10-sekundowe „Buty” i „Jeansy”.

Za realizację promocji i wspierających je działań reklamowych oraz kampanii wizerunkowej odpowiada polski oddział agencji Saatchi & Saatchi. Koordynuje on przeprowadzenie kampanii także na innych rynkach Europy Środkowej i Wschodniej: w Czechach, na Litwie, Łotwie, w Słowenii i na Węgrzech.

Planowaniem i zakupem mediów zarówno w Polsce, jak i w innych krajach, gdzie jest ona prowadzona zajęły się lokalne oddziały Mediaedge:cia. Za całość kampanii w Polsce, Czechach, Słowenii i na Węgrzech odpowiada Tomasz Owoc z warszawskiego biura Visa Europe.

karty płatnicze visa 2005-04-19
Redakcja PRNews.pl
Tagi: karty płatnicze visa

Sprawdź także:

a 0 Cyberubezpieczenia, już teraz warte 16,3 mld USD globalnie, będą nadal szybko rosnąć
17.12.2025 (14:48) – informacja prasowa

Cyberubezpieczenia, już teraz warte 16,3 mld USD globalnie, będą nadal szybko rosnąć

W miarę jak rynek będzie się rozwijał, ubezpieczyciele przejdą od ogólnych modeli wyliczeń do szczegółowego audytu …

a 0 BGK zainwestował w paneuropejski fundusz centrów danych
17.12.2025 (14:46) – informacja prasowa

BGK zainwestował w paneuropejski fundusz centrów danych

Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK) zainwestował 25 mln euro w fundusz PIMCO European Data Centre Opportunity Fund …

a 0 Ruszyła Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360
17.12.2025 (14:44) – informacja prasowa

Ruszyła Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360

Już działa na rynku Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360, pierwsze w Polsce zintegrowane rozwiązanie …

a Kariera w finansach 0 Zdrowie psychiczne pracowników: w polskich firmach nie dzieje się dobrze
17.12.2025 (14:43) – informacja prasowa

Zdrowie psychiczne pracowników: w polskich firmach nie dzieje się dobrze

Czy Twoje miejsce pracy sprzyja zdrowiu psychicznemu i emocjonalnemu? Takie pytanie Instytut Great Place To Work …

a 0 Stabilizacja na rynku consumer finance. Polacy ostrożni, ale w coraz lepszej kondycji finansowej
17.12.2025 (14:42) – informacja prasowa

Stabilizacja na rynku consumer finance. Polacy ostrożni, ale w coraz lepszej kondycji finansowej

W IV kwartale 2025 r. Barometr Rynku Consumer Finance osiągnął 96,6 pkt., potwierdzając utrzymującą się od …

a 0 CyberRescue w Banku Pekao
17.12.2025 (14:39) – informacja prasowa

CyberRescue w Banku Pekao

Na święta Bank Pekao S.A. daje swoim klientom prezent – bezpłatną usługę CyberRescue, która zapewnia wsparcie …

PRNews.pl

Zobacz również

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

Bank Litwy ukarał fintech ZEN.COM grzywną 1,8…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców