PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościAktualnościSzeroko zakrojona kampania reklamowa i promocyjna kart Visa

Szeroko zakrojona kampania reklamowa i promocyjna kart Visa

Aktualności 19.04.2005 (13:21)
Karty

Zdaniem organizacji Visa Europe posługiwanie się kartami płatniczymi przynosi korzyści zarówno konsumentom, jak i handlowi, bankom i całej gospodarce. Są one tym większe, im częściej karty wykorzystywane są w ich najważniejszej funkcji, tj. do płacenia za zakupy „plastikiem” zamiast gotówką.

Promocje mają służyć zwiększeniu liczby transakcji bezgotówkowych dokonywanych za pośrednictwem kart z logo Visa, a także pozyskaniu nowych posiadaczy kart. Przekaz skierowany jest do osób, które już posiadają karty płatnicze Visa lub są ich potencjalnymi nowymi użytkownikami.

„Największym konkurentem kart Visa jest gotówka, dlatego głównym celem organizowanej wspólnie z bankami wiosennej kampanii promocyjnej jest długofalowa edukacja polskich konsumentów co do korzyści wynikających z płatności bezgotówkowych, z płacenia kartą Visa za dowolne wydatki” – stwierdził Tomasz Owoc, szef marketingu w warszawskim biurze Visa Europe. „130 tys. zł głównej nagrody to niezła pensja miesięczna przez cały rok i dodatkowo „13-tka”. Co więcej, zwycięzcy sami decydują, co sobie kupią za wygrane pieniądze – oczywiście płacąc kartą Visa” – dodał Tomasz Owoc.

Loteria promocyjna „Twoje zakupy z kartą Visa” potrwa do 30 czerwca 2005 r. Będą w niej brane pod uwagę wszystkie transakcje bezgotówkowe dokonane kartami Visa na terenie Polski każdego dnia promocji; nawet najmniejszy zakup daje szansę wygranej. Łączna pula nagród w loterii wynosi ponad 300 tys. zł. Główną nagrodą jest rok darmowych zakupów, czyli przyznanie zwycięzcy kwoty 130 tys. zł. Dodatkowo losowane będzie 13 nagród po 10 tys. zł, które umożliwią miesiąc darmowych zakupów trzynastu szczęśliwcom oraz 300 plecaków Visa.

Podobnie, jak dotychczas za komunikowanie promocji w mediach odpowiedzialna jest organizacja Visa. Kampania reklamowa towarzysząca promocji, która potrwa do 30 czerwca br. obejmie prasę oraz radio (prasa: Gazeta Wyborcza, Polityka, Newsweek, Wprost, Przekrój, Gala, To i Owo, Angora, Avanti, Readers Digest; radiostacje: Radio RMF FM, Eska Lublin, Eska Łódź, Eska Wawa, Eska Poznań). Wsparciem kampanii ATL jest kampania BTL, w której są wykorzystywane m.in. plakaty i ulotki w oddziałach, ekrany bankomatowe, internet i intranet oraz informacje na zestawieniach transakcji wysyłanych posiadaczom kart przez banki członkowskie organizacji Visa Europe. „Promocja została przygotowana w ścisłej współpracy Visa i banków członkowskich, z którymi współtworzono koncepcję promocji. Banki odgrywają także bardzo ważną rolę w komunikowaniu o promocji” – uważa Tomasz Owoc. Wszystkie banki biorące udział w promocji we własnym zakresie adaptują przygotowane przez Saatchi & Saatchi materiały reklamowe BTL. Dodatkowo kampania z użyciem materiałów POS będzie widoczna w supermarketach Tesco i Leclerc (reklama na wózkach sklepowych oraz na przekładkach na ladę).

Od momentu rozpoczęcia promocji działa strona internetowa www.PromocjaVisa.pl, na której znajdują się wszelkie informacje na temat organizowanych promocji oraz linki na strony 38-miu banków-wydawców kart Visa w Polsce. Na stronie umieszczone są też spoty telewizyjne kampanii reklamowej towarzyszącej promocjom.

Rozpoczęła się również wizerunkowa kampania reklamowa „Twoja Visa do przyszłości”, która podkreśla zorientowanie marki Visa na przyszłość zgodnie z przesłaniem: „Visa jest kartą, która kreuje naszą przyszłość, gdyż pomaga nam realizować nasze decyzje”. Wizerunek kart Visa będzie promowany w telewizji (TVP, Polsat, TVN, TVN7, TV4 oraz w stacjach niszowych, m.in. TVN 24, Discovery, Animal Planet), gdzie od 11 kwietnia br. są emitowane 4 spoty reklamowe: 30-sekundowe „Historia” i „Gitara” oraz10-sekundowe „Buty” i „Jeansy”.

Za realizację promocji i wspierających je działań reklamowych oraz kampanii wizerunkowej odpowiada polski oddział agencji Saatchi & Saatchi. Koordynuje on przeprowadzenie kampanii także na innych rynkach Europy Środkowej i Wschodniej: w Czechach, na Litwie, Łotwie, w Słowenii i na Węgrzech.

Planowaniem i zakupem mediów zarówno w Polsce, jak i w innych krajach, gdzie jest ona prowadzona zajęły się lokalne oddziały Mediaedge:cia. Za całość kampanii w Polsce, Czechach, Słowenii i na Węgrzech odpowiada Tomasz Owoc z warszawskiego biura Visa Europe.

karty płatnicze visa 2005-04-19
Redakcja PRNews.pl
Tagi: karty płatnicze visa

Sprawdź także:

a 0 O 248,8% wzrosła wartość zapytań o kredyty mieszkaniowe we wrześniu 2023 r.
04.10.2023 (08:26) – informacja prasowa

O 248,8% wzrosła wartość zapytań o kredyty mieszkaniowe we wrześniu 2023 r.

O 248,8% wzrosła wartość zapytań o kredyty mieszkaniowe we wrześniu 2023 r. – informuje BIK Indeks Popytu na …

a 0 PayEye rusza z pilotażowym programem płatności online
03.10.2023 (12:42) – informacja prasowa

PayEye rusza z pilotażowym programem płatności online

Branża płatności jest jedną z najszybciej rozwijających się w Polsce. Jak wynika z ostatniego raportu cashless.pl …

a 0 Santander Leasing z nową ofertą "Dodatkowa gotówka dla lekarzy"
03.10.2023 (12:40) – informacja prasowa

Santander Leasing z nową ofertą "Dodatkowa gotówka dla lekarzy"

1 października br. przypadał Międzynarodowy Dzień Lekarza – z tej okazji Santander Leasing przygotował zupełnie …

a 0 Volkswagen Financial Services zasadzi 15 tys. drzew w ramach akcji „Kup polisę online – zasadź drzewo”
03.10.2023 (12:38) – informacja prasowa

Volkswagen Financial Services zasadzi 15 tys. drzew w ramach akcji „Kup polisę online – zasadź drzewo”

Volkswagen Financial Services wspólnie z Polskim Związkiem Zrzeszeń Leśnych zapraszają do udziału w akcji, która ma …

a 0 Pierwszy samochód od Link4 ma już nowego właściciela
03.10.2023 (12:37) – informacja prasowa

Pierwszy samochód od Link4 ma już nowego właściciela

Szczęśliwy uczestnik Loterii Jubileuszowej LINK4 wyjechał z salonu samochodowego w Łodzi swoją nową Toyotą Yaris …

a 0 Adyen otwiera nowe biuro w Pradze
03.10.2023 (12:35) – informacja prasowa

Adyen otwiera nowe biuro w Pradze

Adyen, globalna platforma technologii finansowych, otwiera kolejne Europejskie biuro, tym razem w Czeskiej Pradze. …

PRNews.pl

Zobacz również

Te banki obsługują najwięcej klientów. Nowe dane po II kwartale 2023

Te banki obsługują najwięcej klientów. Nowe dane po II kwartale 2023

Na koniec czerwca 2023 r. ankietowane przez…

Wakacje kredytowe 2.0? „Będzie próg dochodowy, ale obejmie większość kredytobiorców”

Wakacje kredytowe 2.0? „Będzie próg dochodowy, ale obejmie większość kredytobiorców”

Kryterium dochodowe w ustawowych wakacjach kredytowych, które…

Banki na plusie. Zysk sektora w górę o blisko 125 proc. między styczniem a sierpniem

Banki na plusie. Zysk sektora w górę o blisko 125 proc. między styczniem a sierpniem

Zysk netto sektora bankowego w okresie styczeń-sierpień…

„Bezpieczny kredyt 2 proc.” – jak duże mieszkanie można kupić?

„Bezpieczny kredyt 2 proc.” – jak duże mieszkanie można kupić?

Choć działający od trzech miesięcy program „Bezpieczny…

Ukryte podwyżki także w stałoprocentowych hipotekach

Ukryte podwyżki także w stałoprocentowych hipotekach

Kredyty hipoteczne z okresowo stałym oprocentowaniem wywalczyły…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

wiczkax:

na pewno, w końcu to dość popularny temat …

czw, 28 wrz 2023 (14:04) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

wiczkax:

wszystko jest klarowne i łatwo się to ogarnia …

czw, 28 wrz 2023 (14:04) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

wiczkax:

zdecydowanie, żeby potem nie zostać z ręką w nocniku …

czw, 28 wrz 2023 (14:04) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

wiczkax:

no wiesz czasami to różnie bywa, niestety :c …

czw, 28 wrz 2023 (14:03) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

wiczkax:

no nie, nikt nie będzie ponosił takiej odpowiedzialności …

czw, 28 wrz 2023 (13:55) • Inflacja jest niekorzystna nawet dla obligacji zabezpieczonych przed inflacją

  • SMART Bankier
  • Kalkulator brutto netto
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • zgarnijpremie.pl
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2023 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców