PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeSztuczna inteligencja w kampanii reklamowej banków spółdzielczych Zrzeszenia BPS

Bank BPS

https://www.bankier.pl/smart/wizytowka/bank-bps

Sztuczna inteligencja w kampanii reklamowej banków spółdzielczych Zrzeszenia BPS

Informacje 04.10.2023 (14:41) informacja prasowa
Marketing Bank BPSBanki spółdzielcze

Najnowsze spoty reklamowe Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS zostały wyprodukowane przy pomocy technologii wykorzystującej sztuczną inteligencję (AI). Pozwoliło to zaoszczędzić cały miesiąc pracy ekipy filmowej i montażystów. W jesiennej kampanii internetowej wykorzystane zostaną też inne innowacyjne rozwiązania: geotargetowanie i personalizacja.

– Jesienna odsłona naszej kampanii „Załatw to po sąsiedzku!” realizuje strategię marketingową, która na poziomie ogólnopolskim buduje wizerunek Banków Spółdzielczych, a na poziomie lokalnym nakierowana jest na pozyskanie klientów. Oczywiście, przy zachowaniu spójności komunikatu. Dzięki technologii wykorzystującej sztuczną inteligencję, przygotowaliśmy indywidualny i lokalny przekaz. A konkretnie: 307 wariantów naszej reklamy wideo do serwisu YouTube, dla każdego z 307 Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS – wyjaśnia Robert Szymański, dyrektor Biura Marketingu w Banku BPS.

W przypadku Zrzeszenia BPS lokalny przekaz ma szczególne znaczenie. Dlatego ambasador marki, Tomasz Jakubiak, zaprasza klientów do najbliższego Banku Spółdzielczego, po sąsiedzku. W spotach wybrzmią nazwy poszczególnych banków, a nie – jak dotychczas – nazwa Zrzeszenia.

– Przygotowanie takiego materiału tradycyjnymi metodami, wiązałoby się z tym, że nasz ambasador, Tomasz Jakubiak, musiałby spędzić w studio filmowym, trudno to oszacować, ale może nawet i 100 godzin! Technologia, którą zaprzęgliśmy do pracy, z nagranego materiału wideo wyodrębniła samą twarz mówiącego, następnie „trenowała” mimikę modelu, aż do osiągnięcia rezultatów pozwalających na generowanie materiałów z zadanym tekstem. Nasza nowa kampania jest innowacyjna w skali całego polskiego rynku bankowego a nawet szerzej – reklamowego. Połączyliśmy w niej trzy elementy: sztuczną inteligencję, geotargetowanie i personalizację. Klient usłyszy w reklamie zaproszenie do Banku Spółdzielczego najbliższego miejscu, w którym aktualnie się znajduje. I to właśnie tam, po sąsiedzku, będzie mógł załatwić swoje sprawy finansowe – dodaje Robert Szymański.

Za dopasowanie odpowiedniego wariantu reklamy do użytkownika z danej miejscowości odpowiada algorytm geolokalizacyjny Google. Geotargetowanie, z którego w kampanii korzysta Zrzeszenie BPS, umożliwia kierowanie przekazu reklamowego do wybranej grupy odbiorców przebywających na danym obszarze. Jest to technologia zwiększająca efektywność reklam przez lepsze dopasowanie do odbiorcy. Użytkownik rozpoznawany jest po:

  • adresie IP urządzenia, z którego łączy się z Internetem – smartfonu, komputera, routera, itp.,
  • module lokalizacji w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym,
  • miejscu zamieszkania, które podał na przykład w mediach społecznościowych.

Kampania powstała we współpracy z agencją reklamową Eskadra, która jest główną agencją kreatywną Banku BPS oraz agencją FNF, która zapewnia rozwiązania technologiczne.

Start kampanii zaplanowany jest na drugą połowę października br.

Z reklam wyświetlanych w serwisie YouTube użytkownicy będą mogli przejść po kliknięciu bezpośrednio na zrzeszeniową stronę internetową https://mojbank.pl/znajdz-placowke, gdzie znajduje się formularz kontaktowy. Jeśli ktoś woli tradycyjną wizytę w oddziale, na stronie podane są dane kontaktowe Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS.

W ramach prowadzonych aktualnie działań promocyjnych, Zrzeszenie BPS zachęca również nowych i obecnych klientów do uczestniczenia w Loterii VISA „Jeden krok do wygrywania”. Więcej informacji na ten temat znajduje się na stronie: https://mojbank.pl/jeden-krok.

Źródło: Bank BPS

2023-10-04
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Badanie Mastercard: świąteczny budżet Polaków, czyli kiedy, ile i na co wydajemy w święta Bożego Narodzenia?
06.12.2023 (14:24) – informacja prasowa

Badanie Mastercard: świąteczny budżet Polaków, czyli kiedy, ile i na co wydajemy w święta Bożego Narodzenia?

Święta to czas rodzinnych spotkań, prezentów i podróży do bliskich, co wiążę się z dodatkowymi zakupami oraz …

a 0 Best in Show, dwa złota, cztery srebra i trzy brązy dla ING w IAB MIXX Awards 2023
06.12.2023 (14:22) – informacja prasowa

Best in Show, dwa złota, cztery srebra i trzy brązy dla ING w IAB MIXX Awards 2023

ING Bank Śląski zdobył tytuł Best in Show, dwa złota, cztery srebra i trzy brązy podczas tegorocznej edycji MIXX …

a 0 ZBP: Świąteczny Portfel Polaków 2023 - raport
06.12.2023 (14:19) – informacja prasowa

ZBP: Świąteczny Portfel Polaków 2023 - raport

Święta stanowią najbardziej odczuwalny z perspektywy portfeli Polek i Polaków czas w kalendarzu. Wydatki obejmują …

a 0 Prognozy dotyczące rynku ubezpieczeń na rok 2024
06.12.2023 (14:17) – informacja prasowa

Prognozy dotyczące rynku ubezpieczeń na rok 2024

Wysokie koszty reasekuracji i utrzymujący się wpływ inflacji odszkodowań zmuszą ubezpieczycieli do przedefiniowania …

a 0 Historyczna umowa TUW PZUW o współpracy w ubezpieczeniach cywilnej energetyki jądrowej
06.12.2023 (14:15) – informacja prasowa

Historyczna umowa TUW PZUW o współpracy w ubezpieczeniach cywilnej energetyki jądrowej

Ubezpieczeniowe wsparcie dla rozwoju cywilnej energetyki jądrowej w Polsce. TUW Polski Zakład Ubezpieczeń …

a 0 PayEye debiutuje w USA
06.12.2023 (13:20) – informacja prasowa

PayEye debiutuje w USA

PayEye ogłosił wprowadzenie usługi "płatności biometrycznych" w Stanach Zjednoczonych. Ta metoda płatności kartą, …

PRNews.pl

Zobacz również

Projekt przedłużenia wakacji kredytowych na 2024 rok wycofany

Projekt przedłużenia wakacji kredytowych na 2024 rok wycofany

Wakacje kredytowe 2024 z kryterium dochodowym odchodzą…

„Bezpieczny kredyt 2 procent” to nie studnia bez dna. Koniec dopłat przyniesie chaos?

„Bezpieczny kredyt 2 procent” to nie studnia bez dna. Koniec dopłat przyniesie chaos?

Kolejki do analizy wniosków, zamieszanie wynikające ze…

„Bezpieczny kredyt 2 proc.” a wpis do księgi wieczystej. Jest obowiązkowy w chwili składania wniosku?

„Bezpieczny kredyt 2 proc.” a wpis do księgi wieczystej. Jest obowiązkowy w chwili składania wniosku?

Kontynuujemy cykl poświęcony „Bezpiecznemu kredytowi 2 proc.”,…

Te banki mają najwięcej użytkowników Blika. Dane po III kwartale 2023 r.

Te banki mają najwięcej użytkowników Blika. Dane po III kwartale 2023 r.

Blik nie zwalnia tempa. Na koniec III…

Konta oszczędnościowe na 20 000 zł. Tylko jedna oferta przyniesie po miesiącu ponad 100 zł zysku

Konta oszczędnościowe na 20 000 zł. Tylko jedna oferta przyniesie po miesiącu ponad 100 zł zysku

Wpłacając 20 000 zł na konto oszczędnościowe na…

Who is who

Aneta Styrnik-Chaber

Aneta Styrnik-Chaber

Kierownik Zespołu Komunikacji Produktowej w Departamencie Komunikacji…

Tomasz Głodowski

Tomasz Głodowski

Tomasz Głodowski Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Bezpośredniej…

Magdalena Suchanek

Magdalena Suchanek

Dyrektor zarządzający, Euro Bank SA Magdalena Suchanek…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

Adrianna Jankowska:

Tylko gotuwka …

wt, 5 gru 2023 (13:33) • mPay z dużym wzrostem przychodów po III kwartale 2023 r.

Klaudia Cieślak:

Możliwe, że istnieją takie domy. …

pon, 4 gru 2023 (12:33) • Jak popularne są inteligentne domy w Polsce? Raport

Ninkainka:

Nagrody i nominacje dla Voelobanku to żenada i wstyd. Były Getin Bank zbudowany …

pon, 4 gru 2023 (07:31) • VeloBank doceniony w konkursie Banking Tech Awards 2023

DAP:

Przestrzegam przed tym bankiem. W moim przypadku udzielił kredytu na moje dane innej …

pon, 13 lis 2023 (16:09) • Inbank odświeżył stronę internetową i wdrożył moduł Interbanka. Jest to internetowe konto obsługi klienta

rafcio:

Może warto by było umieścić w artykule informacje, że zastępują visy z korzystnym …

wt, 24 paź 2023 (15:23) • Klienci VeloBanku mogą zyskać do 200 zł, aktywując nową kartę płatniczą

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2023 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców