W połowie listopada wystartowała nowa kampania produktowa mBanku. Za kreację i realizację odpowiada agencja AMBASADA Brand Communications.
Przedmiotem kampanii jest kredyt przez internet – w 15 minut dla klientów mBanku. Choć w reklamach kredytów gotówkowych motyw szybkości i wygody pojawia się często, mBank w swojej komunikacji poszedł krok dalej, pokazując że jego klienci rzeczywiście mogą otrzymać pieniądze już w 15 minut i to bez wychodzenia z domu.
Stworzony przez Ambasadę spot tym razem opiera się na realistycznej scence rodzajowej. Inna od dotychczasowej stylistyka wynika z potrzeby zwrócenia uwagi na całkiem nowy produkt, którego mBank dotychczas nie reklamował w telewizji. – Zależało nam na tym, by odbiorcy zauważyli, że mają do czynienia z zupełnie nową ofertą – powiedziała Inga Jarosz, senior account manager w Ambasadzie.
W filmie wygodę kredytu przez internet podkreśla domowa sceneria, w której klient mBanku przedstawia zalety nowatorskiego rozwiązania. Drugoplanowym bohaterem spotu jest sympatyczny mops. Końcowa scena z jego udziałem stanowi ukłon w stronę groteski jako konwencji wykorzystywanej w poprzednich spotach mBanku, a w warstwie tekstowej – nawiązanie do przesłania dotychczasowych kampanii.
Oprócz telewizji kampania prowadzona jest również w kinach, na outdoorze oraz w internecie.
Źródło: Ambasada