Program edukacjny Talent Club został nominowany do SABRE Awards 2008, jednej z najbardziej prestiżowych międzynarodowych nagród w branży public relations.
Program Talent Club otrzymał nominację w kategorii „Corporate Reputation” dla projektów zgłaszanych przez firmy w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). W organizacji i promocji programu Talent Club, firmę Diners Club Polska wspiera agencja Fleishman-Hillard.
Talent Club to ogólnopolski program edukacyjny, którego celem jest zachęcanie menedżerów do rozwijania swoich talentów, umiejętności i pogłębiania wiedzy przy wykorzystaniu specjalnych testów i platformy e-learningowej dostępnej na stronie www.talentclub.pl. Program jest realizowany na zlecenie Diners Club Polska.
„Kadra menedżerska jest naturalną grupą, z którą firma Diners Club współpracuje na co dzień. To właśnie dla niej stworzony został program. Jest on odpowiedzią na potrzeby polskich menedżerów” – powiedział Marek Smolarz, Dyrektor Generalny Diners Club Polska. „Chcemy rozpocząć ogólnopolską debatę na temat kadry menedżerskiej, która powinna mieć możliwość nie tylko właściwego identyfikowania swoich talentów i kompetencji, ale również możliwość poznawania nowych perspektyw kształtowania swojej kariery. Dodatkowo program pozwoli na przebadanie polskiej kadry menedżerskiej pod kątem ich kwalifikacji, zadowolenia z pracy, stylu życia oraz możliwości rozwoju zawodowego” – dodał Marek Smolarz.
SABRE Awards to jedna z najbardziej prestiżowych międzynarodowych nagród w branży public relations. Organizatorem konkursu jest The Holmes Group z Nowego Jorku. Nagrody przyznawane są za programy public relations w różnych kategoriach tematycznych oraz dla najlepszych kampanii z poszczególnych regionów świata. Celem konkursu jest promowanie najwyższych standardów w dziedzinie komunikacji. Zwycięzcy tegorocznej edycji zostaną ogłoszeni pod koniec maja, podczas gali, która odbędzie się w Sztokholmie.
Źródło: Diners Club