15 marca Lukas Bank ruszył z ogólnopolską kampanią telewizyjną wspierającą kartę kredytową Furora. Agencja TBWA odpowiada za nową odsłonę kreatywną kampanii.
Celem kampanii jest przedstawienie zalet karty kredytowej Furora, która uprawnia do zniżki w wysokości 6% we wszystkich sklepach branży budowlanej i wyposażenia wnętrz na terenie całej Polski. Dodatkowo niezależnie od aktualnej promocji, posiadacze karty FURORA, zawsze otrzymują stały zwrot 1% na każdy zakup u partnerów programu.
Niezwykłość nowej kampanii reklamowej polega na przełamaniu dotychczasowego stylu komunikacyjnego dzięki wykorzystaniu innej techniki filmowej, jaką jest animacja poklatkowa inaczej stop motion. Ten nowy sposób narracji obrazami daje zaskakujące, zabawne efekty specjalne. Poprzez połączenie klasycznej techniki animacji z nowoczesnym i szybkim montażem oraz designerskim otoczeniem, powstał energetyczny, zabawny spot trafiający do nieco młodszej, odważniejszej grupy docelowej.
Ogólnopolska kampania telewizyjna obejmuje m.in. takie stacje jak: TYP, TVN, TVN7, TVN24, Polsat, Discovery. Została ona również wsparta komunikacją w prasie (magazyny wnętrzarskie oraz magazyny o gwiazdach) oraz OOH.
Za kreację kampanii odpowiada agencja TBWA. Spot wyreżyserował znany francuski reżyser Frank Vroegop, laureat wielu nagród na międzynarodowych festiwalach. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.
Źródło: TBWA