Agencja TBWA\Warszawa na potrzeby kampanii przygotowała cztery spoty reklamowe 30 i 20 sekundowe, które emitowane będą przez TVP, Polsat, TVN, TV4, TVN 7 i TVP 3. Layouty prasowe zamieszczą na swych łamach Super Express, Fakt, Fakt TV, Tele Program, Tele Magazyn i Tele Tydzień. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Warszawa.
Kampania ma na celu poinformowanie o promocyjnej ofercie karty kredytowej Maxima Plus oraz zachęcenie do skorzystania z niej. Wszyscy, którzy zdecydują się na ten produkt oraz dokonają co najmniej jednej transakcji kartą, do karty wydanej gratis otrzymają 50 zł w prezencie. Maxima Plus jest kartą kredytową dostępną dla osób o miesięcznych dochodach minimum 500zł netto. Jest ona oferowana nie tylko posiadaczom kont w LUKAS Banku, ale wszystkim zainteresowanym łatwym i szybkim dostępem do gotówki.
Do tej pory agencja przygotowała dla LUKAS Banku ogłoszenie prasowe komunikujące zdobycie przez LUKAS Bank drugiego miejsca w rankingu na najbardziej przyjazny bank przygotowywanym przez tygodnik Newsweek. Osobami odpowiedzialnymi za kampanię ze strony LUKAS Banku są Aneta Borycka – Dyrektor Marketingu (Retail Banking), Ewa Kadziewicz – Dyrektor Marketingu (Consumer Finance), Piotr Ciechelski – st. specjalista ds. komunikacji marketingowej oraz Adam Budziłek – Product Manager. Ze strony agencji TBWA\Warszawa, Sunil Nair – Art. Director, Tomasz Zieliński – Copywriter, Dorota Dąbrowska – Client Service Director, Paweł Jura – Account Director oraz Rafał Ponewczyński – Account Manager.