Sześcioro pracowników Banku BPH zostało nagrodzonych w konkursie „Telemarketer Roku 2011” organizowanym przez Grupę Telemarketingową działającą w ramach Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.
17 czerwca odbyła się Gala Golden Arrow, podczas której wyłoniono laureatów trzeciej edycji ogólnopolskiego konkursu „Telemarketer Roku 2011”. W tym roku na konkurs wpłynęła rekordowa liczba zgłoszeń: 122 kandydatów z 19 firm.
Do II etapu konkursu zostało zakwalifikowanych 8 kandydatów z Banku BPH w 5 kategoriach. W finale zdobyli 3 spośród 5 nagród.
Tytuł Telemarketera Roku 2011 w Kategorii Help Desk zdobył Tomasz Olszewski z Zespołu Telefonicznej Obsługi Produktów Kredytowych i Rozliczeniowo-Oszczędnościowych. Tytuł Telemarketera Roku 2011 w Kategorii Obsługa Klienta zdobył Michał Jóźwik z Działu Windykacji Późnej i Obsługi Kredytów Hipotecznych, a w kategorii Windykacja laureatką została Ewa Zbieć również z Działu Windykacji Późnej i Obsługi Kredytów Hipotecznych w Banku BPH.
Pracownicy Banku BPH otrzymali również trzy wyróżnienia w kategoriach Sprzedaż – telefony wchodzące oraz Windykacja. Wyróżnione osoby to Sandra Kurzac z Zespołu Telesprzedaży Kredytów Gotówkowych, Marcin Muszalski z Działu Monitoringu Wpłat, Windykacji Wczesnej i Restrukturyzacji oraz Mariusz Szum z Działu Obsługi Wierzytelności.
– Jestem dumny, że nasi pracownicy zostali tak licznie wyróżnieni w konkursie Telemarketer Roku. Zwycięstwa pracowników naszego Banku we wszystkich edycjach konkursu, które odbyły się do tej pory, są nie tylko osobistym sukcesem laureatów konkursu, ale także dowodem wysokiej jakości procesów telefonicznej obsługi Klienta w Banku BPH oraz procesów wspierających – powiedział Krzysztof Nowaczewski, Wiceprezes Banku BPH odpowiedzialny za Pion Operacji.
Konkurs, poza wyłonieniem najlepszych telemarketerów i pracowników infolinii w Polsce, ma na celu promocję tego zawodu i podkreślanie jego wpływu na efektywność sprzedażową i marketingową firm. Jury Konkursu oceniało merytoryczne przygotowanie do rozmowy, umiejętność nawiązania kontaktu z Klientem, zgromadzenia informacji i zastosowania narzędzi kontrolowania rozmowy, a także poprawność języka wypowiedzi i pracę głosem.
Źródło: Bank BPH