PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeToyota Bank Polska świętuje 25-lecie działalności
Toyota Bank Polska

Toyota Bank Polska

Toyota Bank Polska S. A. (TBP) prowadzi działalność na polskim rynku od 2000 roku. Właścicielem TBP jest niemiecka spółka Toyota Kreditbank GmbH z siedzibą w Kolonii.

Toyota Bank Polska świętuje 25-lecie działalności

Informacje 27.03.2025 (18:36)
Marketing Toyota Bank Polska

Toyota Bank Polska rozpoczął działalność w 2000 roku. Dwa lata później, w 2002 roku, została powołana spółka Toyota Leasing Polska, której wyłącznym udziałowcem jest Toyota Bank Polska. Oba podmioty tworzą lokalne struktury Toyota Financial Services.

— W pierwszych dziesięciu latach obecności w Polsce, Toyota sprzedała na krajowym rynku łącznie około 100 tysięcy samochodów. Obecnie taki wolumen jest osiągany przez polskie przedstawicielstwo w ciągu jednego roku. Ostatnie 25 lat to czas bardzo dynamicznego wzrostu sprzedaży Toyoty, a wraz z nim równie znaczącego rozwoju Toyota Financial Services w Polsce — zauważa Bogdan Grzybowski, Prezes Zarządu Toyota Bank Polska. — Już sam 2000 rok był przełomowy dla Toyoty w całej Europie. W regionie zadebiutowała hybrydowa Toyota Prius, z kolei pierwsza generacja Toyoty Yaris zwyciężyła w konkursie European Car of the Year 2000. Dziś hybrydy stanowią najważniejszy napęd w gamie marki, Toyota jest niekwestionowanym liderem elektryfikacji na polskim rynku motoryzacyjnym, a model Yaris najpopularniejszym samochodem miejskim na świecie. Jesteśmy dumni, że jako Toyota Bank i Toyota Leasing wspólnie budujemy historię sukcesu Toyoty w Polsce. Z optymizmem patrzymy na kolejne możliwości rynkowe czy wyzwania, które przed nami stoją — dodaje Bogdan Grzybowski.

Choć wiodącym obszarem działalności Toyota Financial Services jest dostarczanie produktów i usług finansowych dla klientów kupujących samochody Toyoty i Lexusa, oferta Toyota Bank obejmuje także uniwersalne produkty bankowe dla klientów detalicznych i firmowych. Milowym krokiem było uruchomienie w 2007 roku platformy bankowości elektronicznej, a także wprowadzenie do oferty kont osobistych i oszczędnościowych, a także lokat, pożyczek i kart płatniczych.

— Nasza oferta dla klientów indywidualnych jest kompletna: od kont osobistych, młodzieżowych i oszczędnościowych przez lokaty i plany oszczędzania po rozwiązania wynikające z profilu Toyota Bank jako banku motoryzacyjnego. Klientom Toyoty i Lexusa zapewniamy przy tym szeroki wachlarz produktów dodatkowych, które odpowiadają ich potrzebom oraz wiążą się z licznymi korzyściami zarówno przy zakupie, jak i podczas użytkowania pojazdów. Możliwości finansowania w postaci kredytu czy leasingu uzupełniamy kompleksowymi produktami ubezpieczeniowymi czy możliwością wygodnego rozłożenia na raty kosztów usług takich jak serwis samochodowy, przedłużona gwarancja czy ubezpieczenie OC/AC. Dodatkowo uczestnicy programu lojalnościowego Toyota More korzystający z karty płatniczej Toyota Bank zdobywają dodatkowe punkty, które mogą później wymieniać na rabaty w autoryzowanych salonach Toyoty. Obecność Toyota Bank w szerszym ekosystemie Toyoty pozwala nam dostarczać klientom zintegrowane rozwiązania, których nie oferują inne banki ani marki motoryzacyjne na rynku — mówi Krzysztof Krakowiak, Członek Zarządu Toyota Bank Polska.

Rozwój bankowości cyfrowej, digitalizacja i automatyzacja procesów oraz zaawansowana analityka danych stanowią stały element strategicznych działań Toyota Bank Polska i Toyota Leasing Polska. Ich realizacji sprzyja filozofia ciągłego doskonalenia Kaizen, która jest ważnym elementem kulturowego DNA koncernu Toyota.

Toyota Financial Services w Polsce równie silny nacisk kładzie na aspekty związane z odpowiedzialnością w miejscu pracy. Gwarancja przyjaznych warunków pracy, zapewniających poszanowanie różnorodności, równe traktowanie czy rozwój potencjału pracowników, stanowi strategiczny element modelu zarządzania Toyota Bank Polska. Praktyki w tym zakresie są na bieżąco monitorowane, raportowane i poddawane ewaluacji na poziomie Zarządu oraz Rady Nadzorczej Banku. Działania Toyota Financial Services jako pracodawcy są także pozytywnie oceniane przez niezależne podmioty, czego dowodzą coroczne wyróżnienia prestiżowym tytułem Top Employer czy dołączenie Toyota Bank Polska do grona sygnatariuszy Karty Różnorodności.

— Od lat prowadzimy szereg inicjatyw takich jak projekt Women Influencing & Impacting Toyota, którego celem jest wzmacnianie roli kobiet w Toyota Financial Services czy program rozwojowy TWoW zorientowany na promowanie ciągłego doskonalenia zgodnie z wartościami Toyota Way. Aktywnie włączamy się także w projekty społeczne na rzecz zwiększania świadomości na temat różnorodności i potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Zaangażowanie naszych pracowników we wszystkie te przedsięwzięcia jest bardzo szerokie i szczególnie zależy nam na tym, aby jak najlepiej je wspierać. Wszystkie wyróżnienia Toyota Financial Services w Polsce jako pracodawcy są więc dla nas nie tylko powodem do dumy, ale też niezwykle ważną informacją zwrotną, która pozwala nam udoskonalać prowadzone działania — komentuje Monika Milani, Dyrektor ds. HR w Toyota Bank Polska.

Źródło: Toyota Bank Polska

2025-03-27
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców