Bank Ochrony Środowiska S.A. zajął trzecie miejsce w kategorii Social Media podczas XV edycji prestiżowego rankingu „Złoty Bankier”. Za prowadzenie Social Mediów dla BOŚ odpowiedzialna jest agencja CreativeHarder. Przyznane wyróżnienie jest potwierdzeniem wspólnych wysiłków w dziedzinie komunikacji społecznej, związanych z promowaniem treści o tematyce ekologicznej.
Ranking „Złoty Bankier”, organizowany przez Bankier.pl i „Puls Biznesu” to niezwykle istotne wydarzenie w branży bankowej, wyróżniające instytucje o najwyższych standardach obsługi klienta oraz, w kategorii Social Media, specjalizujące się w innowacyjnym podejściu do komunikacji marketingowej.
Nagrody zostały przyznane na podstawie prezentacji przygotowanych przez banki, a ocenę aktywności dokonała kapituła, wspierana przez raporty Sotrender i Brand24. Jej członkami w tym roku byli: Zofia Bugajna-Kasdepke – ekspertka komunikacji marketingowej, Wojciech Boczoń – autor komentarzy, poradników, artykułów i raportów o bankowości, Michał Iwan – dyrektor marketingu w agencji digitalowej Tigers, Mateusz Szymański – Head of Audience Engagement w „Pulsie Biznesu”, Mikołaj Winkiel – Chief Evangelist w Brand24, Adam Zadrożny – certyfikowany trener biznesu i psycholog oraz Jan Zając – przedsiębiorca i badacz, założyciel i prezes Sotrendera.
Zespół ekspertów docenił starania trzech banków, przyznając następujące miejsca w kategorii Social Media:
- ING Bank Śląski
- Santander Bank Polska
- Bank Ochrony Środowiska S.A.
Uzasadnienie przyznania trzeciego miejsca Bankowi Ochrony Środowiska brzmi: „Bank konsekwentnie realizuje swoją misję w kanałach społecznościowych, kładąc nacisk na edukację związaną z ochroną środowiska. Bank posiada swoją wyjątkową niszę na rynku oraz w social mediach”.
Oliwia Nepelska, Project Manager z zespołu CreativeHarder, podkreśliła istotę współpracy Bankiem Ochrony Środowiska, mówiąc: – Praca dla Banku Ochrony Środowiska to dla nas nie tylko przyjemność, ale również inspiracja. Zielona misja banku motywuje nas codziennie do podejmowania proekologicznych wyborów. Dzięki naszej skutecznej komunikacji w mediach społecznościowych BOŚ może dotrzeć do szerszego grona odbiorców i zachęcać do zmian na lepsze. Nasza współpraca to prawdziwa przyjemność, a sukces naszego klienta jest również naszym sukcesem!
Katarzyna Urbanek, Menedżer ds. komunikacji BOŚ S.A.: – Bank Ochrony Środowiska to, od ponad 30 lat, instytucja z zieloną misją. Dokładamy wszelkich starań, aby w mediach społecznościowych mówić o kwestiach ekologicznych w sposób prosty i interesujący. Cieszymy się z brązowej statuetki, bo to pokazuje, że nasze wysiłki zostały zauważone i docenione. Nie zamierzamy jednak spoczywać na laurach. Licząc na dalszy pozytywny odbiór u naszych Klientów będziemy nadal zaskakiwać kreatywnymi komunikatami, a lubiany cykl EKOaktywni z jeżami jeszcze nie raz wprawi odbiorców w dobry humor.
Julia Przepióra, Ads Manager w CreativeHarder, dodała – Zarządzanie kampaniami reklamowymi dla BOŚ to niemałe wyzwanie. Każda promowana treść musi być odpowiednio dopasowana do odbiorcy, by osiągnąć jak najlepszy efekt z prowadzonych działań. Codziennie staramy się dotrzeć do osób, którzy entuzjastycznie reagują na przekaz ekowyborów zielonej energii. Skuteczność jest dla nas priorytetem. To szczególne wyróżnienie budzi w nas ogromną satysfakcję bo wiemy, że to co robimy ma znaczenie!
Jesteśmy niezmiernie dumni z naszego klienta, Banku Ochrony Środowiska S.A., który zajął trzecie miejsce w kategorii Social Media podczas XV edycji prestiżowego rankingu „Złoty Bankier”. To dla nas ogromne osiągnięcie i dowód naszego zaangażowania w kreowanie inspirującej komunikacji społecznej oraz promocję ekologicznych wartości.
Źródło: BOŚ