“Lato nie zaczeka. Twisto tak” – to hasło wakacyjnej kampanii Twisto, w ramach której fintech znosi ograniczenia dotyczące wymiany walut. Dzięki temu przez całe wakacje klienci Twisto będa mogli robić zakupy po kursie Mastercard bez opłat i prowizji – bez żadnych ograniczeń. Dotychczas najbardziej korzystny kurs obejmował wydatki do 3 tys. zł, a po przekroczeniu tej kwoty doliczana była prowizja w wysokości 3 proc.
Warunkiem skorzystania z promocji jest włączenie planu Space, za 9,99 zł miesięcznie. Użytkownicy, którzy do 22.08.2021 r. aktywują promocję będą mogli cieszyć się korzystnymi kursami do końca września. Nowi klienci z planu Space mogą korzystać przez 3 miesiace za darmo, a dotychczasowi trzykrotnie zrezygnować z miesięcznej opłaty przez aplikację.
– Wakacje to okres częstszych wyjazdów zagranicznych, a co za tym idzie większych wydatków. Z naszych badań wynika, że w tym roku za granicę wyjedzie aż 44 proc. naszych klientów (wobec 32 proc. w 2020 r.). Ponad połowa klientów deklaruje z kolei, że wakacyjne wydatki sfinansuje kartą Twisto. Chcemy im to umożliwić na najlepszych warunkach i po najlepszym kursie. Z Twisto na każdej transakcji w obcej walucie zaoszczędzą około 3 proc – mówi Adam Miziołek, country manager Twisto Polska.
Dodatkową atrakcją będzie możliwość wygrania tygodniowych wakacji w luksusowym kamperze od czeskiego fintechu Campiri. Aby wygrać wystarczy podzielić się zdjęciem z wakacji na Instagramie i oznaczyć go #LatoNieZaczeka oraz obserwować profil Twisto.
Jak płacimy za wakacje
Z deklaracji klientów fintechu wynika, że w wakacje Twisto będzie dla nich metodą płatności pierwszego wyboru. W taki sposób wakacyjne wydatki sfinansuje 56 proc. osób objętych ankietą. Częściej wskazywana była jedynie miesięczna pensja (58 proc.). Koszt urlopu z oszczędności pokryje 48 proc. klientów, a jedynie 16 proc. zamierza dodatkowo skorzystać ze wsparcia innych instytucji finansowych lub rodziny.
Kartą Twisto podróżujący będą płacić przede wszystkim w restauracjach i innych punktach gastronomicznych (64 proc.), za bilety lotnicze (54 proc.) oraz za zakwaterowanie (48 proc.) i letnią odzież (21 proc.). Wakacyjne wydatki na jedną osobę będą mieścić się w przedziale 1-2 tys. zł (41 proc. pytanych). Poniżej 1 tys. zł na osobę przeznaczy 30 proc. użytkowników, a 29 proc. twierdzi, że kwota ta będzie wyższa niż 2 tys. zł. Przy czym 20 proc. z tej grupy zamierza zmieścić przedziale 2-4 tys., jedynie 3,9 proc. zamierza wydać od 4-5 tys. zł, a 5,2 proc. powyżej 5 tys. zł na osobę.
Płatności zagraniczne z Twisto z punktu widzenia użytkownika wyglądają tak samo jak krajowe. Przewalutowanie odbywa się bowiem automatycznie, w momencie dokonywania transakcji. Użytkownik nie musi pamiętać zatem o wcześniejszej wymianie walut. Po każdej transakcji otrzymuje powiadomienie push, a pełne zestawienie płatności może na bieżąco śledzić w aplikacji. Aplikacja daje też możliwość zarządzania wydatkami – przesunięcia płatności na później lub jej rozbicia na raty. Karta Twisto to także jeden z najbardziej bezpiecznych sposobów płacenia za granicą. Nie jest powiązana z kontem bankowym, więc podróżni nie muszą martwić się o utratę pieniędzy w przypadku kradzieży czy zgubienia karty. Użytkownik ma do dyspozycji dwie karty – tradycyjną i wirtualną. Obie można dodać do Apple Pay i Google Pay. W razie nagłej potrzeby użytkownik może z poziomu aplikacji za pomocą kilku kliknięć zablokować jedną kartę, a jednocześnie dalej płacić Twisto – korzystając z drugiej.
– To wszystko czyni Twisto idealnym towarzyszem podróży. Nasi klienci nie muszą martwić się o kwestie finansowe podczas wypoczynku – dodaje Adam Miziołek.
Wakacje z Twisto
W ramach kampanii wakacyjnej Twisto wraz z Campirii organizuje letni konkurs, w którym do wygrania są tygodniowe wakacje w luksusowym kamperze na 7 dni. Konkurs odbędzie się na profilu marki na Instagramie. Aby wygrać zainteresowani użytkownicy będą mieli za zadanie opublikować wakacyjne zdjęcie z hasztagiem #LatoNieZaczeka i obserwować profil Twisto. Najbardziej kreatywny post zostanie nagrodzony.
Źródło: Twisto