PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeTwisto znosi opłaty dla spóźnialskich klientów

Twisto znosi opłaty dla spóźnialskich klientów

Informacje 07.01.2019 (09:33) artykuł nadesłany
Bankowość internetowaKredyty

Fintech oferujący formułę zakupową „kup teraz, zapłać później” na jedno kliknięcie, zrezygnował z opłat dla klientów, którzy po trzech tygodniach od dokonania zakupu w sklepie internetowym nie uregulują rachunku. 

Twisto to nowatorska formuła zakupowa, dzięki której klient ma 21 dni na zapłacenie za e-zakupy bez żadnych dodatkowych kosztów, a sklep internetowy otrzymuje płatność następnego dnia roboczego i nie ponosi żadnego ryzyka braku zapłaty. Dzięki wykorzystaniu zaawansowanego algorytmu, do dokonania zakupu z Twisto, z punktu widzenia klienta, wystarczy jedno kliknięcie.

komputer
YAY Foto

Dotychczas, jeśli klient nie uregulował należności za zakupy w ciągu 3 tygodni, Twisto naliczało mu opłatę za świadczoną usługę w wysokości 10 zł za każde pięć dni opóźnienia (jednak nigdy nie więcej niż 50 zł lub 50 proc. wartości zamówienia). Od 1 stycznia opłaty dla spóźnialskich zostały zniesione.

– Z naszych usług  jest zadowolonych 97 proc. klientów. Potwierdzają to prowadzone przez Twisto badania satysfakcji. W przeciwieństwie do użytkowników innych rozwiązań, nasi klienci nie muszą się rejestrować, ani podawać wrażliwych danych osobowych, takich jak numer PESEL – mówi Michał Smida, założyciel Twisto. – Od 1 stycznia 2019 r. nasza usługa jest nie tylko najwygodniejsza na rynku, ale także bezpłatna, nawet dla spóźnialskich. Zdecydowaliśmy bowiem o zniesieniu opłat dla osób, które nie zapłacą za zakupy w ciągu 21 dni – dodaje.

Zniesienie opłat było możliwe przede wszystkim dlatego, że model biznesowy Twisto opiera się na prowizji pobieranej od sklepów internetowych. Dodatkowo specjalny algorytm Nikita, który w ciągu milisekund weryfikuje wiarygodność klienta, sprawia, że odsetek niezapłaconych rachunków po 21 dniach jest marginalny.

Kupując z Twisto klient zleca firmie usługę, w ramach której jest reprezentowany przed sklepem. Twisto dokonuje w jego imieniu płatności, pośredniczy w reklamacjach, umożliwia zapoznanie się z produktem, np. jego przymierzenie, dotknięcie, sprawdzenie zgodności z opisem zamówienia, przed dokonaniem zapłaty. W ten sposób Twisto przenosi doświadczenia ze sklepu stacjonarnego na zakupy internetowe.

– Klienci traktują Twisto jako rodzaj showroomu, w ramach którego mogą sprawdzić, czy kupiony przedmiot lub towar odpowiada ich oczekiwaniom. Nasza formuła zakupowa eliminuje ryzyko z jakim mogą się wiązać zakupyw sieci i w ten sposób zachęca do kupowania przez internet również osoby, które dotąd tego nie robiły. Choć w imieniu klienta wykonujemy szereg czynności, to z jego perspektywy zakupy z Twisto sprowadzają się do jednego kliknięcia. Dotychczas osobom, które nie uregulowały rachunku w ciągu 21 dni zaczynaliśmy naliczać opłatę za świadczoną usługę. Od początku roku opłaty nie obowiązują – podsumowuje Michał Smida.

Za opóźnienie w uregulowaniu należności za zakupy, które przekroczy 3 tygodnie, klient zapłaci jedynie przewidziane w prawie cywilnym odsetki za opóźnienie w wysokości 14 proc. w skali roku (ich istnienie i wysokość reguluje kodeks cywilny i są pobierane np. w przypadku opóźnień za płatności w telekomunikacji i innych usługach). Oznacza to, że osoba, która dokona zakupu o wartości 100 zł i nie zapłaci za niego w ciągu 21 dni, po tygodniu od upływu tego okresu poniesie z tego tytułu 0,27 zł dodatkowych kosztów, po 2 tygodniach 0,54 zł, a po roku 14 zł.

Źródło: Twisto

2019-01-07
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Bank Millennium wprowadza zielony kredyt dla firm
07.02.2023 (13:23) – informacja prasowa

Bank Millennium wprowadza zielony kredyt dla firm

Bank Millennium udostępnił firmom kredyt na finansowanie projektów fotowoltaicznych. Kredyt dostępny jest w dwóch …

a Analizy 0 Revolut Money Report: Polacy o inflacji w 2023 roku
07.02.2023 (13:16) – informacja prasowa

Revolut Money Report: Polacy o inflacji w 2023 roku

Revolut zapytał 6 tysięcy osób w 6 krajach, o wpływ inflacji i wysokich cen na ich plany finansowe w 2023 roku. Na …

a Analizy 0 W lutym stopy procentowe najpewniej pozostaną bez zmian
07.02.2023 (11:54) – informacja prasowa

W lutym stopy procentowe najpewniej pozostaną bez zmian

8 lutego 2023 roku poznamy kolejną decyzję RPP na temat poziomu stóp procentowych. Niemal pewne jest, że stawki …

a 0 Bank Pocztowy znosi opłaty za prowadzenie ROR „Konto w Porządku” oraz wycofuje „Konto w Porządku Plus”
07.02.2023 (11:49) – informacja prasowa

Bank Pocztowy znosi opłaty za prowadzenie ROR „Konto w Porządku” oraz wycofuje „Konto w Porządku Plus”

Bank Pocztowy wprowadził zmiany w ofercie kont osobistych - od teraz nowi klienci nie zapłacą za prowadzenie „Konta …

a 0 Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w styczniu 2023 r.
07.02.2023 (10:04) – informacja prasowa

Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w styczniu 2023 r.

W styczniu 2023 r. KIR rozliczył w systemie Elixir 180 mln transakcji o łącznej wartości 663,22 mld zł. W systemie …

a 0 ING oferuje wspólnotom mieszkaniowym produkty wspierające zarządzanie ich finansami na promocyjnych warunkach
07.02.2023 (09:54) – informacja prasowa

ING oferuje wspólnotom mieszkaniowym produkty wspierające zarządzanie ich finansami na promocyjnych warunkach

Początek roku to dobry czas na podjęcie ważnych decyzji związanych z planami budżetowymi, przyszłymi inwestycjami, …

PRNews.pl

Zobacz również

Najlepsze lokaty miesięczne w lutym. Najwięcej zarobić mogą nowi klienci

Najlepsze lokaty miesięczne w lutym. Najwięcej zarobić mogą nowi klienci

Osoby, które nie lubią rozstawać się ze…

Banki reagują na hipoteczną katastrofę i kuszą klientów promocjami. Stawki kredytów znów w dół

Banki reagują na hipoteczną katastrofę i kuszą klientów promocjami. Stawki kredytów znów w dół

Mijają kolejne miesiące bez zmian stóp procentowych,…

Banki zaczynają podnosić opłaty. Do zmiany cennika szykuje się nie tylko PKO BP

Banki zaczynają podnosić opłaty. Do zmiany cennika szykuje się nie tylko PKO BP

W weekend pisaliśmy, że PKO Bank Polski…

PKO BP zmienia ofertę kont. Wzrosną opłaty za niektóre usługi

PKO BP zmienia ofertę kont. Wzrosną opłaty za niektóre usługi

PKO Bank Polski w czerwcu wprowadzi zmiany…

Twisto: Nie zamierzamy opuszczać Polski, szykujemy nowe produkty

Twisto: Nie zamierzamy opuszczać Polski, szykujemy nowe produkty

– Byliśmy zmuszeni do zrewidowania naszej działalności…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

Maciej Kusznierewicz:

Prawdopodobnie dane w przelewie i na wniosku o lokatę się nie zgadzały. Może …

pon, 6 lut 2023 (09:44) • Inbank odświeżył stronę internetową i wdrożył moduł Interbanka. Jest to internetowe konto obsługi klienta

SPRANTKILL:

Dzisiaj miałem również to samo. Głupim błędem tracą klientów. Pozdrawiam! …

sob, 4 lut 2023 (09:01) • Inbank odświeżył stronę internetową i wdrożył moduł Interbanka. Jest to internetowe konto obsługi klienta

Erycja:

Dokładnie potwierdzam! Super specjaliści są w tym biurze doradczym, uzyskanie kredytu było banalnie …

czw, 26 sty 2023 (23:00) • Polscy emigranci w Norwegii zaciągają coraz więcej kredytów. Chcą inwestować w Polsce

Marek Jactrzyk:

Dokładnie i to jest ich najwiekszy atut poza oczywiscie jakością. …

wt, 24 sty 2023 (14:15) • Zaledwie 17 proc. Polaków twierdzi, że na pewno rozpozna oszusta wyłudzającego dane osobowe

Andrzej Alvare:

z jednej strony to świetny pomysł, bo przestaniemy magazynować stertę makulatury, gdzie na …

wt, 24 sty 2023 (08:19) • Krajowy System e-Faktur wkrótce obowiązkowy dla firm

  • SMART Bankier
  • Kalkulator brutto netto
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2023 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców