Przy współpracy Ambasady Hiszpanii, Instytucji Hiszpańskich i głównego pomysłodawcy projektu – Carrefour Hiszpania w trzech warszawskich hipermarketach – Reduta, Wileńska i Targówek – odbędzie się niezwykłe wydarzenie promujące produkty i smaki rodem z Półwyspu Iberyjskiego – Tydzień Hiszpanii.
Uroczyste otwarcie Tygodnia Hiszpanii odbędzie się w CH Reduta 23 września 2005 (piątek) o godz. 16.00. Imprezę uświetnią przedstawiciele ambasady Hiszpanii w Warszawie oraz Grupy Carrefour. W charakterystycznej symbolice Królestwa Hiszpanii przy akompaniamencie gitary klasycznej będzie można skosztować słynącego z wyśmienitego smaku wina oraz spróbować charakterystycznych dla regionu potraw.
Tydzień Hiszpanii, promujący szeroko pojętą kulturę wybranych regionów kraju, potrwa od 21 września do 2 października 2005 roku na terenie trzech stołecznych hipermarketów Carrefour.
W każdym ze sklepów zaprezentowane zostaną wybrane regiony Hiszpanii:
• Reduta : Andaluzja, Walencja, Murcja, Galicja,
• Wileńska : Walencja, Murcja,
• Targówek : Andaluzja, Galicja.