Uber chce wejść na rynek pieniądza elektronicznego – we współpracy z brytyjskim bankiem Braclyas wprowadzi do obsługi karty kredytowe sygnowane własną marką – donosi serwis Bank Innovation.
Karty z logo Ubera będą wydawane przez Visę i mają być dostępne dla klientów już od 2 listopada. – Oczywiście to był długi proces, ale sam pomysł naszej własnej karty kredytowej pochodzi od naszych klientów – deklarowała w rozmowie z serwisem Judy Zhu, odpowiedzialna za rozwój biznesu w Uberze.
Karta ma być darmowa i będzie sprzężona z programem lojalnościowym i moneyback – jej posiadacze mają otrzymywać 4 proc. zwrotu za zakupy w restauracjach i UberEATS, 3 proc. w hotelach i liniach lotniczych, 2 proc. w sklepach i zakupach online (także na usługi Ubera) i 1 proc. na wszystkie pozostałe transakcje.
Karta na początku będzie dostępna jedynie w Stanach Zjednoczonych. Uber zdecydował się na partnerstwo z Barclaysem ze względu na „ich technologiczne zaawansowanie i innowacyjne podejście”.