Mondial Assistance, lider rynku assistance, ubezpiecza sprzęt zakupiony w sklepach Komputronik i Karen oraz przedłuża gwarancję na niego o dodatkowy rok. Ochrona ubezpieczeniowa działa na terenie całej Unii Europejskiej.
Ochroną może zostać objęty każdy sprzęt elektroniczny zakupiony w salonach sieci Komputronik i Karen o wartości powyżej 300 zł. Przedłużona gwarancja udzielana jest na okres dodatkowych 12 miesięcy od chwili wygaśnięcia ochrony udzielonej przez producenta. Długość trwania ubezpieczenia sprzętu elektronicznego zależy od preferencji klienta, mogą to być nawet 3 lata od momentu sprzedaży. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów udostępniono różnorodne kanały podpisania umowy. Można ją zawrzeć w punkcie sprzedaży podczas zakupu sprzętu oraz za pośrednictwem stron internetowych: www.komputronik.pl oraz www.karen.com.pl.
Podstawowym celem tych ubezpieczeń jest zapewnienie pełnej ochrony zakupionego sprzętu. Dlatego pierwszym działaniem ubezpieczyciela, po otrzymaniu sygnału o awarii lub uszkodzeniu sprzętu, jest zapewnienie specjalistów, którzy podejmują próbę naprawy na miejscu. Koszty, zgodnie z umową, pokrywa ubezpieczyciel. Jeśli awaria czy uszkodzenie jest na tyle poważne, że wymaga serwisowania, a waga sprzętu przekracza 10 kg, w ramach przedłużonej gwarancji organizowany jest transport na koszt ubezpieczyciela do punktu napraw.
Z myślą o wygodzie klientów stworzono prostą procedurę zgłaszania awarii. Wystarczy jeden telefon pod całodobowy numer Centrum Operacyjnego. Czuwający po drugiej stronie telefonu koordynatorzy zorganizują niezbędną pomoc: transport zepsutego czy uszkodzonego sprzętu, jeśli jego waga przekracza 10 kg, naprawę, bądź wymianę, gdy sprzęt jest już nienaprawialny.
–Ideą, jaka nam przyświecała, kiedy tworzyliśmy ogólne warunki ubezpieczenia sprzętu elektronicznego i przedłużonej gwarancji dla klientów sklepów Komputronik i Karen, było zapewnienie kompleksowej ochrony ubezpieczonego sprzętu. Zależało nam, aby klient mógł liczyć na pomoc nie tylko w razie awarii sprzętu, ale również w sytuacji, gdy zostanie on uszkodzony czy skradziony – powiedział Michał Zadrożny, Business Development Manager z Mondial Assistance.
Mondial Assistance jest liderem rynku assistance. Zapewnia pomoc milionom Polaków m.in. w ramach PC assistance, gwarantując interwencję specjalisty w przypadku kłopotów ze sprzętem IT.
Źródło: Mondial Assistance