Burze, nawalne deszcze, grad i silny wiatr w ostatnich dniach spowodowały, że UNIQA odnotowała aż o 25% więcej szkód niż w poprzednich tygodniach. Mimo wzmożonego ruchu na liniach Call Center, w centrach likwidacji szkód UNIQA wszystko jest pod kontrolą.
– Dzięki wieloletniej praktyce w pomaganiu klientom w kryzysowych sytuacjach, jesteśmy zawsze w pełni gotowi do obsługi zwiększonej ilości zgłoszeń – mówi Jarosław Matusiewicz, dyrektor Departamentu Odszkodowań i Świadczeń UNIQA.
Pogorszenie się warunków pogodowych wywołane letnimi upałami stwarza duże zagrożenie dla mienia, na które często pracuje się latami. Najczęstszymi szkodami w tym czasie są zalania oraz zerwania dachów i rynien na skutek silnych podmuchów wiatru. Przepięcia instalacji elektrycznej, spowodowane uderzeniem pioruna, prowadzą z kolei do zniszczenia urządzeń elektrycznych, których wymiana jest kosztowna. Podczas burzy nie mogą spać spokojnie również kierowcy, którzy zostawiają swoje auto „pod chmurką”. Intensywne gradobicie lub spadające gałęzie mogą dotkliwie uszkodzić samochód.
– Doświadczony ubezpieczyciel wie, że nie tylko zima niesie ze sobą ryzyko wzmożonego ruchu w likwidacji szkód. Niezależnie od pory roku mamy plan na płynne i szybkie obsłużenie większej liczby zgłoszeń. Oznacza to zapewnienie licznego zespołu w Call Center, a także dodatkowych likwidatorów mobilnych, którzy mogą szybko dokonać oględzin miejsca szkody – dodaje Jarosław Matusiewicz, dyrektor Departamentu Odszkodowań i Świadczeń UNIQA.
Jak zgłosić szkodę w UNIQA?
- Elektronicznie – wchodząc na www.uniqa.pl do zakładki Strefa Klienta/Elektroniczne zgłoszenie szkody lub wysyłając e-mail na adres: [email protected].
- Telefonicznie – dzwoniąc do Centrum Pomocy Grupy UNIQA 801 597 597* lub 42 66 66 500 (numer dla tel. kom.) Serwis przyjmowania zgłoszenia szkód Assistance jest przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Źródło: UNIQA