VeloBank wystartował z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Podaruj więcej #love na święta”. Bank zachęca klientów, by w tym czasie pamiętali o tym, co najważniejsze i pielęgnowali relacje z bliskimi. W okresie przedświątecznego pośpiechu warto się zatrzymać i podarować najbliższym to, czego naprawdę potrzebują: uwagę, czas i ciepło.

Grudzień dla wielu oznacza wypełnianie listy obowiązków: zakupy, sprzątanie, gotowanie. W tym pośpiechu łatwo zgubić prawdziwy sens świąt. Dlatego VeloBank w swojej najnowszej kampanii przypomina, że prawdziwa magia nie kryje się w zadaniach do zrealizowania, tylko w małych gestach i chwilach spędzonych z rodziną i przyjaciółmi.
W kampanię zaangażowana jest ambasadorka VeloBanku Magdalena Różczka. Aktorka w świątecznej stylizacji zachęca do tego, by w grudniowym zgiełku znaleźć czas na docenianie ludzi, którzy są obok nas, zwolnić tempo i podarować bliskim to, co ważne, a więc uwagę, troskę i ciepło. Każdy taki gest może zbudować świąteczną atmosferę wsparcia i sprawić, że te grudniowe dni będą bardziej przepełnione miłością.
– W VeloBanku wierzymy, że prawdziwa wartość świąt nie mierzy się liczbą prezentów pod choinką, ale jakością relacji, które w tym czasie pielęgnujemy. Nasza kampania to zaproszenie do zwolnienia, do zauważenia bliskich i podarowania im tego, co bezcenne, czyli czasu i uwagi – mówi Agnieszka Rzepkowska, dyrektorka marketingu VeloBanku. – Kampanią „Podaruj więcej #love na święta” po raz kolejny pokazujemy, że rozumiemy codzienne wyzwania naszych klientów i chcemy ich wspierać nie tylko finansowo, ale także inspirować do tego, by kierowali się w życiu tym, co najważniejsze.
W ramach kampanii, VeloBank pokazuje produkty, które pomagają zadbać o bezpieczeństwo i komfort finansowy bliskich. Jednym z nich jest Pakiet VeloPomocny, czyli ubezpieczenie grupowe dla posiadaczy VeloKonta, które przez 6 miesięcy opłaca bank, jeżeli przystąpienie nastąpi do końca 2025 roku. Dzięki niemu klient zyskuje ochronę w razie nieszczęśliwego wypadku wraz z pakietem świadczeń assistance a także dostęp do usług pakietu assistance w domu, który w przypadku awarii zapewni bezpłatną pomoc fachowców. Bank informuje też o możliwości skorzystania z pożyczki gotówkowej z atrakcyjnym oprocentowaniem i VeloPoleceniem, dzięki któremu polecając to rozwiązanie finansowe można zyskać do 2,5 tys. zł. VeloBank oferuje również karty podarunkowe w swojej bankowości elektronicznej, które są pomysłem na prezent dla bliskich.
Kampania będzie prowadzona wielokanałowo: w mailingu do klientów, systemie CRM czy pętlach wideo w oddziałach banku, a także na nośnikach reklamowych w centrali oraz w komunikacji PR i wewnętrznej. Powstanie również landing page na stronie internetowej VeloBanku, gdzie przekaz będzie towarzyszył klientom przez cały przedświąteczny i świąteczny czas, przypominając o wartościach, które naprawdę się liczą.
