VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Propozycje domów mediowych oceniono według kilku kryteriów związanych z obszarami: analizy rynku i strategii, podejścia do planowania mediów, narzędzi, zespołu obsługującego bank oraz warunków zakupowych. Nad prawidłowością przebiegu przetargu oraz oceną merytoryczną tabel gwarancyjnych czuwał Audytor – Media Strategy Warsaw. Celem banku było znalezienie partnera, który wesprze strategię holistycznego podejścia do komunikacji offline i online oraz jak największych synergii podejmowanych działań.
– Dziękujemy naszej dotychczasowej agencji mediowej Spark Foundry za owocną współpracę. Szczególne za ogromny wysiłek włożony w kampanię rebrandingową VeloBanku, którą realizowaliśmy od listopada 2022 roku i która była dużym sukcesem. Przed nami i naszym nowym partnerem mediowym kolejne wyzwania i czas komunikacji rozwijającej się oferty, która obejmuje klientów indywidualnych, firmowych oraz private banking. Od początku jesteśmy marką, która stawia na innowacje i sięga po odważne rozwiązania marketingowe. W tej materii nic się nie zmienia. Initiative dobrze rozumie nasze potrzeby i cieszymy się, że dołączają do Świata Bardziej Velo – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
– VeloBank znacząco wybija się spośród konkurentów nie tylko ofertą, ale i komunikacją – doceniamy szczególnie szybkość podejmowania decyzji i niestandardowe podejście. Nie benchmarkuje się do konkurencji, stara się przede wszystkim odpowiedzieć na potrzeby swoich klientów. Cieszymy się więc bardzo, że nasza odpowiedź na potrzeby VeloBanku zaowocowała współpracą. To dla nas nie tylko wielka satysfakcja, ale także inspiracja do dalszego doskonalenia naszych rozwiązań i zapewnienia naszemu nowemu klientowi jeszcze lepszego wsparcia w realizacji jego celów biznesowych – dodaje Justyna Mazur, Managing Director Initiative Poland & CEE.
Źródło: VeloBank