Tytuły Business Superbrands 2007 dla marek Kredyt Bank i TUiR WARTA przyznała niezależna Rada Marek Business Superbrands, złożona z ekspertów w tej dziedzinie.
W konkursie oceniono ponad 1000 najważniejszych rodzimych marek biznesowych.
Ideą Business Superbrand jest wybór najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek B2B (business to business) obecnych na naszym rynku. Ranking marek biznesowych został zorganizowany w Polsce po raz pierwszy.
To już kolejne wyróżnienie dla marki WARTA. W ubiegłym roku marka WARTA zdobyła tytuł Superbrand Polska jako jedna z czołowych polskich marek.
Superbrands to program realizowany przez międzynarodową organizację The Superbrands Ltd. z siedzibą w Londynie. Organizacja powstała w połowie lat 90. Jej celem stało się promowanie idei brandingu. Początkowo Superbrands była audycją radiową w stacji BBC London, od 1994 r. zaczęła z powodzeniem wydawać albumy przedstawiające case studies czołowych marek na krajowych rynkach. Dziś działa już w ponad 70 krajach, w których – poprzez swoje projekty – wyłania najsilniejsze marki w poszczególnych branżach.
Od kilku lat jest również obecna w Polsce, gdzie realizuje programy Superbrands, CoolBrands, a w tym roku również Business Superbrands. Programy te są bezpłatne.
Według The Superbrands Ltd. Superbrand to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje konsumentom znaczące emocjonalne bądź fizyczne korzyści, których konsumenci pragną i które rozpoznają. Korzyści te stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi.