WARTA została uznana za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku w rankingu Superbrands Polska 2012. Wyróżnienie przyznane przez ekspertów i konsumentów podkreśla wyrazisty wizerunek i pozycję ubezpieczyciela na polskim rynku.
Międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd. po raz szósty wyłoniła najsilniejsze marki konsumenckie na polskim rynku. Wśród wyróżnionych marek po raz kolejny znalazła się WARTA.
– Obecność WARTY w prestiżowym gronie firm Superbrands Polska 2012 jest dla nas bardzo cennym wyróżnieniem. To potwierdzenie, że eksperci i klienci widzą i doceniają wartość marki WARTA i nasze starania, by tę wartość utrzymać. Aby zbudować silną markę nie wystarczy długoletnia obecność na rynku. Na renomę trzeba zapracować i dbać o nią każdego dnia. Dlatego aktywnie podchodzimy do potrzeb współczesnego klienta i dynamicznie zmieniającego się rynku. Tworzymy coraz lepsze produkty, a nasi pracownicy w codziennej pracy starają się zapewnić klientom najwyższy standard obsługi. W ten sposób budujemy z naszymi klientami długofalowe relacje oparte na wzajemnym zaufaniu i szacunku – mówi Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Grupie WARTA.
Źródło: Warta