Marketing i PR
Niezapominajka już po raz drugi
Niezapominajka to już druga impreza charytatywna organizowana przez Ilonę Felicjańską. Jej celem jest pomoc …
Cztery Kąty w portalu Gazeta.pl
Portal Gazeta.pl uruchomił serwis internetowy magazynu "Cztery Kąty" - najczęściej czytanego magazynu o wnętrzach, …
Kalendarz Pirelli w portalu Gazeta.pl
W dzień polskiej premiery ekskluzywnego Kalendarza Pirelli w portalu Gazeta.pl został uruchomiony jedyny oficjalny …
Headlines dla Polskich Badań Czytelnictwa i ZKDP
Agencja Headlines Brand & Corporate Communication podpisała umowę ze Związkiem Kontroli Dystrybucji Prasy i …
Tajna reklama Kubusia z Euro RSCG Warsaw
Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała nowy spot reklamowy pod hasłem "Top Secret" dla marki Kubuś (Maspex …
Headlines dla ECCO Shoes Poland
Agencja Headlines Brand & Corporate Communication, wybrana w drodze przetargu, rozpoczyna współpracę z ECCO …
Finał konkursu "I nie ma mocnych na Waszą klasę!"
I nie ma mocnych na klasę Ib z Publicznego Gimnazjum im. K. K. Baczyńskiego z Bełchatowa! Uczniowie tej klasy …
Nowy poziom w świecie luksusowych alkoholi
Wiedza i tradycja ABSOLUT VODKA dały początek nowej jakości. Z unikalnego połączenia dwóch metod destylacji, …
Euro RSCG Warsaw - przygotowało najnowszą kampanię Simplus Team "Dziewczyna"
Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała najnowszą kampanię multimedialną w telewizji, radiu, prasie, Internecie, …
Oskarowa bomba w charytatywnej aukcji
Jan A. P Kaczmarek święci triumfy po otrzymaniu Oskara za muzykę do filmu ,,Marzyciel´´. Zwycięską partyturę, …
ECCO Shoes Poland ogłasza konkurs dla młodych projektantów mody
ECCO Shoes Poland po raz pierwszy ogłasza konkurs dla młodych projektantów. Inicjatywa ta ma na celu wsparcie …
Święta w portalu Gazeta.pl
Święta tuż-tuż. Już czas na pieczenie pierników, pakowanie prezentów dla najbliższych oraz zakup choinki. Portal …
Przetarg Komisji Europejskiej na obsługę edukacyjnego programu konsumenckiego został rozstrzygnięty
Rozstrzygnięto przetarg Komisji Europejskiej na kampanię komunikacyjną budującą wiedzę na temat praw konsumentów i …
"Mlekosław" - Nowa kampania promująca mleko i produkty mleczne
1 marca 2005 r. startuje kampania promująca spożywanie mleka i produktów mlecznych wśród dzieci i młodszych …
Flora pro.activ na Światowym Dniu Serca
Ponad 10 tysięcy osób odwiedziło stoisko Flory pro.activ podczas Światowego Dnia Serca. 25 września w Warszawie w …
