Cirrus to dostępny bez recepty lek na katar, w formie tabletek o przedłużonym uwalnianiu substancji leczących. Firma UCB Pharma – producent i dystrybutor leku – odnotowała w styczniu br. spektakularne wyniki sprzedaży produktu i znaczący wzrost udziału w rynku. Na podstawie danych IMS Health wartość sprzedaży Cirrusa w styczniu osiągnęła 1 068 406 złotych co jest najlepszym wynikiem w historii marki! Wyniki te są w dużej mierze zasługą trwającej od początku tego roku kampanii reklamowej.
W ramach kampanii agencja opracowała i zrealizowała spot telewizyjny, reklamy prasowe do prasy medycznej i konsumenckiej. Ponadto Czteryczwarte zaprojektowało i wyprodukowało szereg materiałów BTL (między innymi ulotki dla lekarzy) oraz materiały POS do aptek (plakaty, standy, wobblery, lightboxy, ulotki).
Czteryczwarte obsługuje UCB Pharma od 2003 roku. Współpraca dotyczy marek Cirrus oraz Lichtena (krem stosowany do pielęgnacji skóry wrażliwej).