PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościAktualnościWiosenna promocja wsparta kampanią reklamową zachęca do płacenia za codzienne zakupy kartą Visa

Wiosenna promocja wsparta kampanią reklamową zachęca do płacenia za codzienne zakupy kartą Visa

Aktualności 24.04.2006 (14:20)

– Głównym celem organizowanej wspólnie z bankami wiosennej kampanii promocyjnej jest zachęcanie polskich konsumentów do płacenia za codzienne zakupy kartą Visa zamiast gotówką – stwierdził Tomasz Owoc, szef marketingu w warszawskim biurze Visa Europe. Badania wskazują, że wśród transakcji zawartych przy pomocy kart to właśnie płatności bezgotówkowe przynoszą najwięcej korzyści zarówno polskim konsumentom, detalistom, bankom, agentom rozliczeniowym, jak i całej gospodarce.

W loterii promocyjnej, która potrwa do 30 czerwca br. mogą brać udział wszyscy, którzy dokonają krajowej transakcji bezgotówkowej którąkolwiek z kart systemu Visa wydaną w Polsce i zarejestrują tę transakcję na stronie internetowej: www.visa.pl lub wyślą wiadomość tekstową SMS pod specjalny numer.

– Po raz pierwszy na polskim rynku zdecydowaliśmy się wykorzystać na dużą skalę mechanizm promocji aktywnej, to znaczy takiej, która wymaga świadomego uczestnictwa ze strony konsumenta – wyjaśnił Tomasz Owoc. – Po pierwszych trzech tygodniach widzimy ogromne zainteresowanie ze strony użytkowników kart Visa – dodał Tomasz Owoc. W akcji promocyjnej klienci mogą wygrać 5 nagród po 20 tys. zł. oraz 50 nagród po 2 tys. zł. Ponadto każdego z trzech miesięcy promocji zostanie rozlosowanych 200 prenumerat magazynów (do wyboru: „Przekrój”, „Twój Styl”, „Viva!”, „Men’s Health”, „Dom i Wnętrze” oraz „Auto Motor i Sport”).

Wiosenną promocję wspiera silna kampania ATL w telewizji, radio, prasie ogólnopolskiej (głównie dzienniki i tygodniki), punktach sprzedaży oraz Internecie.

Dodatkowo akcja otrzymała wsparcie w postaci zorganizowanego we współpracy z RMF FM konkursu radiowego, skierowanego do najaktywniejszych posiadaczy kart Visa. Konkurs odbywa się na antenie stacji codziennie od poniedziałku do piątku od 10 kwietnia do 19 maja 2006 r. W każdym dniu konkursu w dwóch jego turach do wygrania jest dwa razy po 1111 zł. Słuchacze mogą zgłaszać dokonaną transakcję kartą Visa przy pomocy SMS-u informując jednocześnie, za co zapłacili kartą. Przykłady najrozmaitszych zakupów opłaconych kartą są wymieniane na antenie, zaś jedna z wymienionych zakupionych rzeczy jest ogłaszana jako hasło-zakup dnia, którego znajomość jest niezbędna do wygrania nagrody.

Zdaniem Tomasza Owoca z Visa Europe „dzięki konkursowi uda się pokazać szerokie spektrum najróżniejszych towarów i usług, za które można zapłacić kartą Visa, co będzie wpływać na rozszerzenie świadomości całej rzeszy słuchaczy radia o możliwościach płacenia kartą Visa za codzienne zakupy.”

Wsparciem kampanii ATL jest kampania BTL, w której są wykorzystywane m.in. plakaty i ulotki w oddziałach, ekrany bankomatowe, Internet i intranet oraz informacje na zestawieniach transakcji wysyłanych posiadaczom kart przez banki członkowskie organizacji Visa Europe. Wszystkie banki biorące udział w promocji we własnym zakresie adaptują przygotowane przez Saatchi & Saatchi materiały reklamowe BTL. Dodatkowo w ramach kampanii zaplanowane zostały również niestandardowe akcje promocyjne w sieci kin i sklepów odzieżowych.

Od momentu rozpoczęcia promocji działa strona internetowa www.visa.pl, na której znajdują się wszelkie informacje na temat organizowanych promocji oraz linki na strony 38-miu banków-wydawców kart Visa w Polsce. Na stronie umieszczone są też spoty telewizyjne kampanii reklamowej towarzyszącej promocjom.

Wiosenna promocja jest częścią rozpoczętej w styczniu br. europejskiej kampanii Visa prowadzonej w Polsce pod hasłem „Pokochaj każdy dzień”. Kampania jest częścią długofalowych działań organizacji Visa Europe, których celem jest zmiana podejścia konsumentów do sposobu dokonywania płatności i zachęcenie ich do wykorzystywania kart płatniczych Visa przy codziennych zakupach.

Za realizację promocji i wspierających je działań reklamowych oraz kampanii wizerunkowej odpowiada polski oddział agencji Saatchi & Saatchi. Koordynuje on przeprowadzenie kampanii także na innych rynkach Europy Środkowej i Wschodniej, w tym działań promocyjnych

w Czechach, na Łotwie i na Słowacji.

Planowaniem i zakupem mediów zarówno w Polsce, jak i w innych krajach, gdzie jest ona prowadzona zajęły się lokalne oddziały Mediaedge:cia. Za całość kampanii odpowiada Tomasz Owoc, szef marketingu Visa Europe w Polsce i wybranych krajach Europy Środkowej i Wschodniej.

visa 2006-04-24
Redakcja PRNews.pl
Tagi: visa

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców