Pod nazwą Wirtualny Portfel Bank Pocztowy promuje swoje wybrane produkty z oferty dostępnej online. Produkty, z których można skorzystać bez wychodzenia z domu to wygodna propozycja dla osób, które chcą szybciej wziąć kredyt czy mieć natychmiastowy dostęp do karty płatniczej z atrakcyjnym pakietem ubezpieczeń zakupów online np. by właśnie zrobić zakupy przez internet.
– Analizując oczekiwania naszych Klientów dostrzegliśmy pewną niszę w obszarze e-commerce. Stąd kampania, którą nazwaliśmy Wirtualny Portfel. Pod taką nazwą promujemy kilka usług, po które w szybki i bezpieczny sposób można sięgnąć chcąc skorzystać np. ze świątecznych promocji internetowych czy tych pojawiających się przy okazji Black Friday i Cyber Monday. Połączyliśmy w komunikacji nasze dobrze znane rynkowi produkty bankowe, tworząc portfel rozwiązań dostępnych online, umożliwiający szybką reakcję na pojawiające się okazje. Podkreślamy m.in. możliwość skorzystania przy zakupie sprzętu AGD i elektroniki z bezpłatnego przedłużenia ich gwarancji – mówi Radosław Kazimierski, dyrektor Departamentu Marketingu i PR Banku Pocztowego.
W skład Wirtualnego Portfela wchodzą: Konto w Porządku z możliwością uruchomienia bez wizyty w placówce Banku, wirtualna karta wraz z pakietem ubezpieczeń zakupów w sieci oraz kredyt online. W kampanii Bank wskazuje na atrakcyjne ceny usług – niskie oprocentowanie kredytu online, brak opłat za konto i kartę przy spełnieniu prostych warunków oraz fakt, że Klienci mogą liczyć na bezpłatny pakiet ubezpieczeń zakupów online oferowany do karty wirtualnej, w tym możliwość bezpłatnego przedłużenia gwarancji na zakupy RTV i AGD o rok oraz gwarancję najniższej ceny na zakupiony produkt. Szczegóły oferty dostępne są na dedykowanej stronie https://www.pocztowy.pl/lp/wirtualny-portfel.
Działania promocyjne, obejmujące szeroką komunikację w internecie, będą trwały od 8 listopada do 17 grudnia 2023 r. Jej twarzą został Ambsador Banku Pocztowego Adam Małysz – były skoczek narciarski, wielokrotny mistrz świata oraz multimedalista igrzysk olimpijskich.
Kampania internetowa zostanie zrealizowana na Allegro – największej platformie zakupowej w kraju – oraz Facebooku. Reklamy będą wyświetlać się osobom zainteresowanym zakupami internetowymi urządzeń AGD oraz RTV. W ramach kampanii zostaną wykorzystane różne formaty bannerów internetowych oraz działania mailingowe.
Źródło: Bank Pocztowy