Kapituła konkursu Kobieta Biznesu organizowanego przez Bankier.pl, wyłoniła 10 finalistek. Teraz internauci wybiorą swoją faworytkę w głosowaniu, które potrwa do 15 kwietnia.
W tym roku do konkursu zgłosiły się panie reprezentujące różnorodne branże. Od bardzo popularnych, takich jak studio fotograficzne, agencja opiekunek dla dzieci czy sklep z bielizną, po firmy reprezentujące nowe niszowe usługi na rynku, jak np. odlewy gipsowe z 3D, metaloplastyka i kuśnierstwo. Każda z uczestniczek kieruje firmą, mającą szansę na rozwój i sukces w swojej dziedzinie. Spośród zgłoszeń, które napłynęły do redakcji Bankier.pl, kapituła konkursu wyłoniła 10 finalistek.
– O nominacji do drugiego etapu, którym jest głosowanie internautów, decydował poziom przedsiębiorczości każdej z pań. Wybierając finałową dziesiątkę braliśmy pod uwagę głównie sukcesy biznesowe, poziom zaangażowania w firmę, a także trafienie w niszę ze swoim produktem lub usługą – wyjaśnia Joanna Kuzdak, Dyrektor Zarządzająca PayU S.A., członek Kapituły Konkursu Kobieta Biznesu 2011.
Drugi etap konkursu to głosowanie internautów, które potrwa do 15 kwietnia. Wystarczy wejść na stronę konkursową i oddać swój głos na wybraną kandydatkę. Wyniki zostaną ogłoszone 16 kwietnia w portalu Bankier.pl. Wśród głosujących rozlosowane będą iPody, płyty CD, filmy DVD i książki ufundowane przez sponsorów konkursu.
– Przyznawany przez nas tytuł wymaga od kandydatek wyjścia ponad przeciętność. Już po raz drugi kobiety biorące udział w naszym konkursie udowodniły, że nawet mimo licznych przeciwności, można założyć i skutecznie prowadzić własną firmę. Dodatkowo mają ambitne cele biznesowe, takie jak zdobycie prestiżowych nagród dla firmy, zwiększenie zatrudnienia czy wzrost sprzedaży w ciągu roku o 400 proc., które udaje im się zrealizować – mówi Barbara Sielicka z Bankier.pl, pomysłodawczyni konkursu Kobieta Biznesu.
Na Kobietę Biznesu 2011 można zagłosować na stronie konkursu.
Źródło: Bankier.pl