Do połowy czerwca br. potrwa najnowsza promocja płatności bezgotówkowych organizacji Visa Europe oraz banków członkowskich, która ruszyła 1 marca br. W ramach promocji każdy zakup z użyciem karty Visa daje jej użytkownikowi szansę wygrania wielu nagród, w tym wyjazdu, wraz z osobą towarzyszącą, na tegoroczne Mistrzostwa Świata FIFA w piłce nożne w Republice Południowej Afryki. Promocję wspiera szeroka kampania medialna w telewizji i innych mediach.
”Promocja zachęcająca do płacenia kartą Visa zamiast gotówką została podzielona na trzy etapy odzwierciedlające układ meczu piłkarskiego składającego się z dwóch części i przerwy. W jej trakcie będą trzy losowania atrakcyjnych nagród wśród osób rejestrujących swoje transakcje bezgotówkowe kartą Visa, ale uczestnicy będą mieli także codziennie szansę na dodatkowe wygrane” – stwierdził Tomasz T. Owoc, szef marketingu Visa Europe w Polsce.
W pierwszym etapie promocji, trwającym 45 dni (od 1 marca br. do 14 kwietnia br.) głównymi nagrodami w loterii promocyjnej są dwa dwuosobowe wyjazdy na finał Mistrzostw Świata, trzy dwuosobowe wyjazdy na mecze grupowe oraz dodatkowo 45 kart przedpłaconych Visa o wartości 500 zł. W drugim, trwającym 15 dni etapie, można wygrać 10 nowoczesnych telewizorów Sony Bravia oraz 15 zestawów Sony Play Station 3 z grą FIFA 10. W trzecim etapie (trwającym, podobnie jak pierwszy, 45 dni) nagrodami są: 5 pakietów wakacyjnych o wartości 7 tys. zł każdy oraz 45 piłek, które są wiernymi replikami oficjalnej piłki Mistrzostw Świata FIFA w piłce nożnej marki adidas. Nagrodami dodatkowymi, do wygrania każdego dnia są: w pierwszym i trzecim etapie po 450 licencjonowanych ręczników plażowych FIFA, a w drugim 150 licencjonowanych sportowych czapek FIFA.
Akcja Visa to promocja aktywna wymagająca rejestracji transakcji. Rejestracji można dokonywać poprzez stronę internetową www.visa.pl, za pomocą specjalnego „robota” Gadu-Gadu działającego pod numerem 33339, wysyłając SMS a także poprzez specjalną aplikację Visa Widget (do pobrania ze strony www.visa.pl).
Loterię wspiera intensywna kampania reklamowa w telewizji (promocyjne spoty reklamowe 30-to i 15-to sekundowe), w prasie ogólnopolskiej (tygodniki opinii, prasa kobieca i zakupowa, przewodnik telewizyjny), w Internecie oraz w punktach sprzedaży (reklama przy kasie, koszyki i inne nośniki w wybranych sieciach handlowych). Promocja jest też wspierana przez różne materiały BTL dla banków, takie jak: ulotki, plakaty, ekrany bankomatowe, wrzutki do wyciągów, mailing elektroniczny oraz bannery internetowe. Przygotowanie i realizację promocji oraz działań reklamowych powierzono agencji Saatchi & Saatchi, zaś planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Mediaedge:cia.
Od 22 lutego br. trwa w Polsce najnowsza wizerunkowa kampania reklamowa Visa, prowadzona w 16 krajach europejskich. Jest to jednocześnie pierwsza kampania Visa w ramach sponsoringu międzynarodowej federacji piłki nożnej FIFA. W Polsce spot jest nadawany w telewizji w dwóch wersjach: sześćdziesięcio- i trzydziestosekundowej w okresie luty-marzec i ponownie w czerwcu br. a także w kinach, gdzie pokazywana jest wersja sześćdziesięciosekundowa.
Źródło: Visa