PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeWystartowała kampania nowej usługi GOdreams od BNP Paribas Banku
BNP Paribas

BNP Paribas

BNP Paribas jest bankiem uniwersalnym z siedzibą w Warszawie. Powstał w wyniku fuzji Banku Gospodarki Żywnościowej S.A. z BNP Paribas Bankiem Polska S.A

https://www.bankier.pl/smart/wizytowka/bnp-paribas-bank-polska

Wystartowała kampania nowej usługi GOdreams od BNP Paribas Banku

Informacje 28.05.2025 (16:39)
MarketingOszczędzanie BNP Paribas

W świecie pełnym wyzwań i obowiązków, realizacja marzeń często wydaje się odległa. GOdreams, nowa usługa Banku BNP Paribas z Kontem Pełnym Marzeń oprocentowanym do 8% w skali roku, to połączenie nowoczesnych narzędzi oszczędnościowych i wsparcia, które ma na celu pomóc w realizacji marzeń. Usługa dostępna w aplikacji GOmobile, umożliwia łatwe odkładanie pieniędzy na cele, takie jak: podróże, zakup wymarzonego mieszkania czy rozwój osobisty.

fot. nitpicker / Shutterstock

Kampania promująca nową usługę i platformę GOdreams, pełną inspirujących treści, wystartowała w maju.

Kampania promująca narzędzie GOdreams poza elementem edukacji finansowej, ma także dać wsparcie emocjonalne użytkownikom, którzy często napotykają na trudności w realizacji marzeń. Usługa GOdreams stawia sobie za cel nie tylko pomoc w odkładaniu pieniędzy, ale również w przezwyciężeniu tych barier.

Kampania wystartowała w maju i obejmuje działania w najważniejszych kanałach komunikacji – od telewizji, przez Internet, kina, media społecznościowe, aż po działania display i influencer marketing.

Test Marzeń – warto zacząć działać

Jednym z kluczowych elementów kampanii GOdreams jest Test Marzeń, dostępny na stronie godreams.pl. To narzędzie, które pomaga użytkownikom zdefiniować swoje marzenia i cele. Test składa się z 9 pytań, które dotyczą 5 obszarów życia: rozwoju osobistego, podróży, rozrywki, rodzicielstwa oraz domu/ogrodu. Na podstawie odpowiedzi, użytkownicy otrzymują podpowiedź, na co warto odkładać pieniądze oraz jak zrealizować swoje marzenia.

Influencerzy i Trenerka Marzeń – motywacja, inspiracja i wsparcie

Do przygotowania porządnej dawki inspiracji Bank BNP Paribas zaprosił do współpracy osoby ze świata social mediów, które dzielą się swoimi historiami o realizacji marzeń. Dzięki współpracy z popularnymi influencerami, takimi jak Michał Popiołek (@KuzynMichu), Sabina Lawrów (@SamaPrzezSwiat), Laura Mancewicz (@Mancewicz), Agnieszka Stefaniuk (@FamilyFunByMum) oraz Anna Tomaska-Szmaja (@OdInspiracjiDoRealizacji), użytkownicy GOdreams mogą zobaczyć, jak ludzie z różnych pokoleń i o różnych pasjach realizują swoje marzenia oraz jakie kroki podejmują, aby osiągnąć swoje cele. Ich autentyczne historie, dostępne w formie podcastów i porad, wzbogacają kampanię o emocjonalny wymiar, który skutecznie motywuje do działania.

Dodatkowo, cała kampania jest wspierana przez Trenerkę Marzeń, Natalię Ziopaję, psycholożkę, która pomaga uczestnikom przełamać wewnętrzne blokady i pokonać trudności w realizacji ich marzeń. Natalia stworzyła serię artykułów i praktycznych wskazówek, które mają pomóc przejść od marzeń do działania.

– Historie sukcesów innych ludzi mają ogromne znaczenie dla naszej motywacji. Dlatego w kampanii GOdreams staramy się inspirować Polaków, pokazując własną drogę, by uwierzyli, że marzenia są na wyciągnięcie ręki. Pokazujemy, że chcieć to znaczy móc – mówi Agnieszka Konarzewska, dyrektorka Komunikacji Marketingowej w Banku BNP Paribas.

Plany odkładania dostosowane do potrzeb użytkowników

GOdreams to usługa, która nie tylko pozwala na odkładanie, ale robi to w sposób, który najlepiej pasuje do stylu życia. Z szeroką gamą elastycznych planów gromadzenia środków, użytkownicy mogą wybrać opcję, która najlepiej odpowiada ich celom i tempie życia.

Co więcej, można z tego czerpać radość! Odkładanie na marzenia nie musi być ani trudne, ani nudne. Z jednym z planów specjalnych (Gamer) odkładanie na marzenia może stać się grą, w której wygrywasz i Ty, i Twoje marzenie.

Plany specjalne w GOdreams:

Turbo – przyspiesza proces oszczędzania poprzez zwiększanie kwoty odkładanej co tydzień. Idealny dla osób, które chcą szybko zrealizować swoje marzenia.
Autopilot – automatycznie dostosowuje wysokość odkładanych środków, bazując na analizie finansów użytkownika, co upraszcza proces oszczędzania.
Gamer – pozwala na odkładanie wygranych z gier na realizację marzeń, łącząc oszczędzanie z zabawą.
Robin Hood – losowo wybiera kwoty do odkładania, wprowadzając element niespodzianki i zabawy w oszczędzanie.
Dodatkowo Konto Pełne Marzeń oferuje atrakcyjne oprocentowanie w wysokości 8% w skali roku, co pozwala na realny wzrost oszczędności.

– Nasze plany oszczędnościowe zostały zaprojektowane z myślą o różnych stylach życia. Chcemy, aby każdy użytkownik mógł znaleźć opcję dopasowaną do swoich potrzeb, co sprawia, że odkładanie na marzenia staje się bardziej motywujące i dostosowane do tempa życia – podkreśla Agnieszka Konarzewska.

Za koncept kreatywny kampanii odpowiada Publicis oraz Garden of Words, a za działania PR agencja 38 Content Communication. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

Źródło: BNP Paribas

2025-05-28
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców