Alior Bank zmienia swoje hasło główne. Zamiast „Wyższej kultury bankowości” będzie reklamował się sloganem „Wyższa kultura. Bank nowości”. Nowe hasło ma odzwierciedlać innowacyjną strategię banku.
„Hasło „Wyższa kultura bankowości” towarzyszy marce Alior Bank od samego początku. Nadszedł czas na zmianę i stworzenie określenia oddającego innowacyjną strategię banku, a jednocześnie dającego klientom poczucie ciągłości. Wystarczyła niewielka zmiana, by dotychczasowe hasło nabrało ducha innowacyjności.” – poinformował bank na swoim profilu na Facebooku.
Alior Bank
Bank jest w trakcie realizacji nowej strategii na lata 2017-2020, której przyświeca hasło „cyfrowy buntownik”. Alior oczekuje, że w 2020 roku ponad 40 proc. sprzedaży produktów będzie odbywać się w kanałach cyfrowych. W ciągu najbliższych trzech lat bank wyda na IT i innowacje 400 mln zł. Nie obędzie się bez cięcia sieci oddziałów. Liczba placówek własnych zmniejszy się o około 30 proc. Z 324 do 2020 roku przetrwa 200. Bank zamierza uprościć swoją ofertę i ograniczyć liczbę obecnie sprzedawanych produktów o połowę.
Tydzień temu do oferty banku trafił nowy rachunek, który ma zastąpić pozostałe ROR-y. Konto Jakże Osobiste można samemu konfigurować dokładając usługi jak klocki. – Konto Jakże Osobiste jest pierwszym produktem w pełni wpisującym się w strategię „Cyfrowego buntownika”, zapowiadającą uproszczenie oferty produktowej zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami klientów – mówi Michał Chyczewski, wiceprezes zarządu, pełniący obowiązki prezesa zarządu. – Klienci mogą modyfikować rachunek, korzystając ze specjalnie utworzonej funkcjonalności w nowej bankowości internetowej i mobilnej Alior Banku – dodaje.