Rusza badanie „SILKA YTONG: Murarz Idealny” – realizowane przez TNS OBOP na zlecenie Xella Polska. Badanie jest skierowane do osób, które planują, przeprowadzają lub już zrealizowały budowę domu. Jego celem jest poznanie oczekiwań inwestorów wobec ekipy murarskiej, a także sposobu postrzegania zawodu murarza w Polsce.
– Wiedza na temat oczekiwań inwestorów, jest niezwykle ważna w aktywnym rozwijaniu i popieraniu najwyższej jakości wykonawstwa. Zależy nam również, aby poprzez takie inicjatywy popularyzować etykę profesji murarza w Polsce – mówi Monika Mychlewicz, dyrektor marketingu Xella Polska.
Zakres badania obejmuje m.in. takie zagadnienia jak: źródła pozyskiwania informacji o ekipie murarskiej, czy też czynniki decydujące o wyborze danego wykonawcy. Jakimi cechami powinna odznaczać się idealna ekipa murarska? Dowiemy się już w marcu!
Xella Polska serdecznie zaprasza do wypełnienia ankiety, która jest dostępna na stronie https://ssl.tnsglobal.pl/cawi/OdinServlet/Interview?SurveyID=BD6AD54A88.
Badanie „SILKA YTONG: Murarz Idealny” wspierają portale branżowe: Budnet.pl, Budowlaniec.org, Budowlany.pl, Budownictwo.org, Chemiabudowlana.info, e-Dobrydom.pl, Dom.pl, Dominnowacji.pl, Ebuilder.pl, Ekspertbudowlany.pl, Izolacje.com.pl, Projektoskop.pl, Termodom.pl i W-A.pl.
Źródło: Xella Polska Sp. z o.o.