– To wyróżnienie jest dla nas bardzo cenne, ponieważ o jego przyznaniu zdecydowali klienci, którzy na co dzień korzystają z naszych produktów. W Banku BGŻ firma z segmentu MSP może skorzystać z wielu dogodnych form finansowania działalności. Największym zainteresowaniem cieszy się kredyt w rachunku bieżącym na zasadach uproszczonych Ekspres Linia i pożyczka zabezpieczona hipoteką – powiedziała Agnieszka Oziębło, dyrektor Departamentu Wsparcia Sprzedaży MSP i Mikro.
Niedawno nasza oferta została poszerzona o debet w rachunku bieżącym. Jest to produkt specjalnie przygotowany dla mikroprzedsiębiorstw – dostępny praktycznie „od ręki” po przedstawieniu ostatniego sprawozdania PIT i oświadczenia przez Klienta – dodała Agnieszka Oziębło.
Laur Klienta to największy w Polsce projekt konsumencki, którego efektem jest wyłonienie najpopularniejszych marek. Organizatorem tego corocznego programu jest redakcja „Rzecz o Biznesie” – dodatku do dziennika „Rzeczpospolita”.
W trakcie prowadzonego w całym kraju sondażu telefonicznego, w ankietach oraz w głosowaniu internetowym konsumenci wskazują kolejno na najlepsze i najbardziej znane produkty w kilkuset kategoriach. Zwycięzcom przyznawane są złote, srebrne i brązowe Laury Klienta.