Kompendia te, wydawane obok głównego tytułu, cieszą się ogromną popularnością, dlatego w 2009 r. ich liczba zostanie zwiększona. Wydawnictwo rezygnuje natomiast z publikacji nie związanej bezpośrednio ze światem biznesu, a mianowicie kwartalnika „Connoisseur”. Jego ostatnie wydanie ukaże się na rynku w grudniu tego roku.
Dużym uznaniem wśród rodzimych menedżerów cieszą się również spotkania budujące społeczność „Manager Magazin”, jak Top Manager, Galeria Chwały i Top 500, organizowane pod marką Manager Eventy. Dlatego też w przyszłym roku będą one towarzyszyły kolejnym wydaniom naszego miesięcznika. Natomiast w związku ze wspomnianą koncentracją na głównej działalności wydawniczej firma zrezygnowała z edukacyjnej części działalności Manager Eventy (z końcem listopada).
Dojdzie również do zmian w zarządzie firmy. Zdecydował się ją opuścić Bohdan Gawroński, dyrektor wydawnictwa od lipca 2007 roku. Jego obowiązki przejmą Katarzyna Dyniec (administracja i finanse) oraz Dariusz Adamek (marketing i sprzedaż). Mark Nikolaus von Nathusius, prezes zarządu Manager Media, jest wdzięczny Bohdanowi Gawrońskiemu za jego pracę i zaangażowanie na rzecz firmy przez ostatnie 18 miesięcy: „Bohdan Gawroński ustabilizował sprzedaż naszego głównego tytułu – „Manager Magazin” – zarówno w sprzedaży detalicznej, jak i prenumeracie, a więc na bardzo trudnym rynku, na którym większość naszych konkurentów znacząco straciła”.