Richard Leurig ma ponad 20-letnie doświadczenie w pracy dla branży przetwarzania transakcji i płatności. Od 2004 roku pracował w GTECH, korporacji będącej większościowym udziałowcem firmy POLCARD. Był odpowiedzialny za rozwój technologii, operacji i nowych produktów w obrębie działu Commercial Services. W okresie ostatnich dwóch lat blisko współpracował z kadrą zarządzającą firmy POLCARD. Richard Leurig zajmował także stanowisko Wiceprezesa ds. planowania strategicznego w Comdata Stored Value Systems oraz Dyrektora IT i Wiceprezesa ds. Rozwoju w MoneyGram International. Pracując na stanowiskach kierowniczych związanych z rozwojem działalności biznesowej, informatyką oraz rozwojem produktowym i korporacyjnym zyskał wszechstronne doświadczenie w zakresie różnorodnych branż i sektorów, w tym instytucji finansowych, sprzedaży, płatności i rozliczeń kartowych oraz sieci bankomatów.
Sprawdź także:
22.09.2023 (17:34)
– informacja prasowa
Ruszyła nowa edycja programu „Polecam Przekorzystnie” w Banku Pekao
Konto Przekorzystne Banku Pekao S.A. zostało uznane za najlepsze na rynku przez jury konkursu „Złoty Bankier” w …
22.09.2023 (14:44)
– informacja prasowa
Upadłość konsumencką ogłosi w tym roku 20 tysięcy Polaków
W pierwszym półroczu 2023 bankructwo ogłosiło w Polsce ponad 10 tysięcy osób fizycznych. Chociaż do końca roku mamy …
22.09.2023 (14:42)
– informacja prasowa
Credit Agricole udostępnia osobistego asystenta finansowego
Bank Credit Agricole wdrożył dla użytkowników aplikacji CA24 Mobile możliwość analizowania wydatków i wpływów. Nowa …
22.09.2023 (14:40)
– informacja prasowa
Rynek kredytów hipotecznych odżywa. W III kwartale wyniki o kilkaset procent podbija rządowy program
Branża finansowa obserwuje wyraźne odbicie na rynku kredytów hipotecznych. W II kwartale Polacy zaciągnęli je na 11 …
22.09.2023 (11:33)
– informacja prasowa
Odwrotne przejęcie Honey Payment stało się faktem
Polski fintech, twórca multiaplikacji do zarządzania finansami DotBee sfinalizował mariaż z notowaną na NewConnect …
22.09.2023 (11:30)
– informacja prasowa
mBank. Technologia do usług – nowe pozycjonowanie marki
Właśnie wystartowała kampania wizerunkowa mBanku pod hasłem „mBank. Technologia do usług”, w której bank wprowadza …