PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćBRE Bank„Zmienimy Twoją firmę w rekina biznesu” – kampania reklamowa BRE Banku

„Zmienimy Twoją firmę w rekina biznesu” – kampania reklamowa BRE Banku

BRE Bank 29.03.2007 (14:26)

Wiosenna kampania reklamowa koncentruje się na wzroście świadomości marki wśród małych i średnich firm oraz ociepleniu wizerunku Banku.

„W kampanii dla MSP po raz pierwszy pojawia się nowy claim BRE Banku „Wyróżniają nas ludzie”. Hasło jest nawiązaniem do misji obszaru HR BRE Banku i podkreśla, że ogromną rolę w uzyskaniu pozycji najlepszej instytucji finansowej dla wymagających klientów odgrywają pracownicy BRE. Bank wyróżnia się na rynku poprzez fachowość, kompetencje i oferowanie najwyższej jakości obsług”, mówi Szymon Midera, Wicedyrektor Departamentu Marketingu i Relacji Inwestorskich..

Drugim, nie mniej ważnym celem kampanii, jest zaprezentowanie korzyści płynących z profesjonalnego doradztwa oraz oferty BRE Banku dla MSP.

„Rekin symbolizuje elastyczną, szybko dostosowującą się do otoczenia firmę, która potrafi wykorzystywać pojawiające się szanse. Doskonałym tego przykładem jest chociażby fakt, że rekiny przystosowały się do życia w każdym słonowodnym ekosystemie na wszystkich kontynentach. Są bardzo inteligentne i dysponują takimi samymi zmysłami jak ssaki. Mamy świadomość, iż w wielu małych i średnich firmach drzemie potencjał rekina. Chcemy pokazać im, że poprzez sprawne zarządzanie finansami mogą działać efektywniej i osiągać lepszą pozycję konkurencyjną, a my im to ułatwimy dostarczając stałego wsparcia i środków na rozwój”, mówi Krzysztof Gerlach, Dyrektor Departamentu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w BRE Banku.

„Mamy do tego odpowiednie narzędzia. Od kilku lat konsekwentnie rozwijamy ofertę, dostosowując ją do zmieniających się trendów rynkowych, nieustannie szkolimy doradców, kładąc nacisk na wiedzę ekspercką. Nasze sztandarowe produkty, Pakiety linii EFEKT, dają firmie komfort działania – umożliwiają szybkie podejmowanie decyzji inwestycyjnych, pokonanie czasowych trudności z płynnością finansową i uwiarygodniają firmę w oczach kontrahentów. Gwarantuje to np. konstrukcja limitu kredytowego, w skład którego wchodzi kilka produktów kredytowych. Klient może z nich skorzystać w dowolnym momencie, gdyż zdolność kredytowa jest badana tylko raz a do uruchomienia wystarcza jedynie pisemne zlecenie. Firmy, które potrzebują większych środków na inwestycje bądź dowolny cel mogą skorzystać z kredytu hipotecznego czy też pożyczki hipotecznej, gdzie kwoty nie są z góry ograniczone a okres spłaty może być rozłożony nawet na 15 lat.”, dodaje Krzysztof Gerlach.

W kampanii podkreślane są najważniejsze benefity oferty BRE Banku dla MSP:

stały kontakt z indywidualnym doradcą
600 tys. zł kredytu w rachunku bieżącym w 7 dni
4 mln zł limitu na działalność bieżącą i inwestycje
finansowanie hipoteczne: kredyty oraz pożyczki na dowolny cel Przekaz zwraca uwagę na doradztwo na każdym etapie współpracy małej i średniej firmy z BRE Bankiem oraz na różne modele finansowania dostosowywane w banku do sytuacji przedsiębiorców i wynikających z nich potrzeb.

Głównym medium wykorzystanym w kampanii jest outdoor. Wybrano nośniki typu backlight, które wyróżniają się najwyższą jakością, ponadto w centrum Warszawy i Łodzi pojawią się wielkoformatowe powierzchnie reklamowe z trójwymiarowym rekinem.

Mediami uzupełniającymi kampanii są prasa oraz Internet. Reklamy pojawią się w dziennikach: Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Puls Biznesu, w magazynach: Forbes, Manager Magazin i Gazeta MSP oraz tygodnikach opinii: Polityka, Newsweek, Wprost.

Wykorzystanie Internetu ma na celu zachęcenie przedsiębiorców do zapoznania się z ofertą banku i kontaktu z doradcą ze stron portalu www.brebank.pl. Na stronie głównej serwisu internetowego pojawi się top layer w formie pływającego rekina, a na dalszych – banery. Reklamy internetowe będą kierowały do specjalnej strony o kampanii dla MSP www.brebank.pl/rekiny_biznesu. Umieszczone na niej narzędzia (tzw. wizardy) pozwolą przedsiębiorcom w łatwy i szybki sposób dokonać wyboru odpowiedniego Pakietu EFEKT, sprawdzić zdolność kredytową (kalkulator kredytowy) oraz przesłać formularz kontaktowy wprost na skrzynkę doradcy.

Media plan internetowy skoncentrowany jest na witrynach dedykowanych właścicielom małych i średnich firm lub osobom pełniącym w nich ważne funkcje: Pit.pl, Vat.pl, Podatki.pl, Infor.pl, Money.pl i Bankier.pl, e-petrol.pl, nowoczesnafirma.pl, e-prawnik.pl, Gazeta.pl, Onet.pl, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna. Poza standardowymi formami reklamy (mailing, doublebillboard, brandmark) w kampanii użyte zostaną również formy niestandardowe m.in. screening.

Kampanii nie będą w stanie przeoczyć klienci odwiedzający BRE Bank czy kontaktujący się doradcami. Rekin będzie widoczny w centrali, oddziałach czy np. na samochodach doradców.

Kreację opracowała Agencja Reklamowa Czteryczwarte, media natomiast zaplanował dom mediowy Vizeum Polska

bre reklama 2007-03-29
Redakcja PRNews.pl
Tagi: bre reklama

Sprawdź także:

a 0 Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska
23.12.2025 (18:00) – informacja prasowa

Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska

Santander Bank Polska planuje zmienić nazwę na Erste Bank Polska oraz wprowadzić globalne logo Erste Group. Bank …

a 0 ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z
23.12.2025 (06:53) – informacja prasowa

ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z

ING Bank Śląski ruszył z kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z, w której pokazuje jak ważne jest …

a 0 Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.
23.12.2025 (06:49) – informacja prasowa

Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.

Pierwsze opady śniegu co roku powodują ogromne utrudnienia dla kierowców. Opony niezmienione na zimowe w połączeniu …

a 0 Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK
23.12.2025 (06:48) – informacja prasowa

Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK

Bank Pekao S.A. uczestniczy w finansowaniu konsorcjalnym, w formule project finance, budowy bloku gazowo-parowego …

a 0 Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem
23.12.2025 (06:47) – informacja prasowa

Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem

Liczba udzielonych pożyczek w listopadzie wyniosła 0,41 mln szt., a ich średnia wartość to 4,460 zł – wynika z …

a 0 BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy
23.12.2025 (06:41) – informacja prasowa

BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy

Bank Ochrony Środowiska aktywnie włącza się w rozwój produkcji najnowszej generacji środków transportu publicznego …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców