Od dziś we wszystkich perfumeriach sieci Sephora na terenie Polski można płacić kartami zbliżeniowymi w technologii MasterCard PayPass i Maestro PayPass.
Technologia MasterCard PayPass zawsze pozwala na dokonywanie płatności w sposób zbliżeniowy bez względu na kwotę. Transakcje do 50 złotych nie muszą być potwierdzane kodem PIN. Jeżeli płatność przekracza kwotę 50 PLN, transakcja dalej odbywa sie w sposób zbliżeniowy i dodatkowo jest potwierdzana PIN-em. Technologia PayPass to nie tylko karty, ale również: zegarki, breloczki czy naklejki.
„Bardzo cieszy nas fakt poszerzenia sieci akceptacji technologii MasterCard PayPass o perfumerie należące do sieci Sephora. Oznacza to, że płatności w technologii zbliżeniowej MasterCard PayPass będą coraz bardzie powszechne w Polsce. Wierzę, że już wkrótce użytkownicy kart zbliżeniowych zauważą, że zakupy robione w perfumeriach sieci Sephora, to nie tylko przyjemność wyboru spośród szerokiej gamy artykułów kosmetycznych, lecz także ogromny komfort – mówi Sebastian Krzyk, szef departamentu sieci akceptacji Oddziału MasterCard Europe w Polsce.
„eService, konsekwentnie poszerza swoją sieć akceptacji kart zbliżeniowych. Dzięki naszym staraniom wszyscy klienci ekskluzywnych perfumerii Sephora będą mogli szybko i bezpiecznie zapłacić za swoje zakupy dokonując płatności bezstykowych na terminalach eService” – wyjaśnia Arkadiusz Bochniak, dyrektor Departamentu Biznesu eService. „Poszerzanie sieci akceptacji płatności kartami zbliżeniowymi to udogodnienie dla klientów, którzy oczekują szybkiej i profesjonalnej obsługi. Mając na uwadze ich profil w tej konkretnej sieci wierzymy, że karty zbliżeniowe szybko i na długo zadomowią się w sieci perfumerii Sephora.” – dodaje Arkadiusz Bochniak.
Karty w technologii MasterCard PayPass można wyrobić w oddziałach następujących banków:
Pekao SA, BZ WBK, ING Bank Śląski, Alior Bank, mBank, Multibank, Citi Handlowy, Deutsche Bank, InvestBank, Millennium, Polbank, Inteligo, Raiffeisen Bank, GETIN Noble Bank, BNP Paribas Fortis, SGB, GBW, a kolejne pracują nad wprowadzeniem tego rozwiązania do swojej oferty.
Źródło: MasterCard