Zmiany wizerunku czekają również spółki grupy Warty. Prezes spółki majątkowej Ireneusz Łuszczewski nie chce jednak ujawniać planowanych wydatków. Nowe logo ma być tylko wstępem do zmian związanych z budową nowej marki KBC w Polsce. Kolejny krok to zacieśnienie współpracy między Kredyt Bankiem a Wartą i Wartą Życie (spółka życiowa pożegnała się z dawnym członem nazwy Vita). Nacisk położony będzie na sprzedaż polis w sieci banku oraz na kierowanie pełnej oferty finansowej do klientów grupy KBC. Spółki Warty będą tu wyłącznym partnerem Kredyt Banku. Jeszcze w tym roku mają być wprowadzone m.in.: wspólna karta kredytowa, ubezpieczenie nieruchomości dla kredytobiorców i nowa oferta ubezpieczeniowa do rachunków bankowych. Do końca roku spółki Warty miałyby zebrać 313,8 miliona złotych składki we współpracy z Kredyt Bankiem, głównie dzięki sprzedaży ubezpieczeń z funduszem inwestycyjnym – informuje dziennik.
Łączenie działalności bankowej i ubezpieczeniowej jest bardzo lukratywne pod względem zysków, zwłaszcza w Polsce. KredytBank nie chce jednak ujawnić, ile dziś wynoszą prowizje, jakie otrzymuje od Warty za sprzedaż jej polis. Niedostępne są również prognozy dotyczące tych prowizji.