Fan page Rabatowcy zdobył już ponad 100 tysięcy fanów. Stworzony przez Citi Handlowy dla szerzenia idei mądrego wydawania pieniędzy i promocji Karty Kredytowej Citibank jako produktu, który pozwala korzystać z wielu rabatów i promocji Rabatowcy zdobywają status jednego z najbardziej popularnych bankowych fan pagy w Polsce.
Wynik 100 tysięcy fanów na Rabatowcach to dla nas ogromny sukces. Udało nam się stworzyć fan page, który w sposób ciekawy oddaje ideę jaka stoi za naszymi Kartami Kredytowymi. Bo to co wyróżnia nasz produkt to jeden z najbogatszych Programów Rabatowych. W ten sposób pokazujemy, że warto korzystać z Karty Kredytowej i warto to robić mądrze. Tak by kupić jak najwięcej, a zapłacić jak najmniej,mówi Katarzyna Józefowicz, Szef Pionu Zarządzania Produktami Kredytowymi Citi Handlowy.
Projekt Rabatowcy na Facebooku to innowacyjne przedsięwzięcie. Zwłaszcza jeśli chodzi o bankowe fan page w Polsce. Z badań Citi Handlowy wynika, że Polacy interesują się „smart shoppingiem”. Lubią kupować mądrze, w dobrych cenach – produkty dobrej jakości. Wykorzystując to zainteresowanie stworzyliśmy miejsce poświęcone mądremu kupowaniu. Naszym celem jest dostarczenie internautom informacji na temat najgorętszych promocji i rabatów, z których mogą korzystać także dzięki naszym kartom kredytowym. Program rabatowy kart kredytowych to jedno z rozwiązań, które pomagają w „smart shoppingu”. Zdawaliśmy sobie bowiem sprawę, że dyskutowanie o samej karcie kredytowej może być dla naszych klientów i fanów mało interesujące,mówi Małgorzata Nowak-Piszlewicz, odpowiadająca za marketing i sprzedaż w mediach społecznościowych w Citi Handlowy.
Citi Handlowy stworzył fan page Rabatowcy na Facebooku w lutym 2011. Od tego momentu na fan pagu, za którym stoi idea „smart shoppingu”, bank przeprowadził wiele akcji promujących korzystanie z Kart Kredytowych jako narzędzia rozsądnego gospodarowania pieniędzmi. Najpopularniejsze z nich realizowane były wspólnie z partnerami Programu Rabatowego Karty Kredytowej Citibank, np. wieczór z Versace w H&M (zasięg: 350 000) czy Szaleństwo Zakupów (zasięg: blisko 500 000).
Na fan pagu Rabatowcy Citi Handlowy codziennie przedstawia informacje na temat najgorętszych promocji i rabatów dla posiadaczy Kart Kredytowych Citibank. Pojawiają się tutaj także krótkie porady o tym jak kupować mądrze. W tym kontekście też promowana jest Karta Kredytowa Citibank, która posiada jeden z największych w Polsce Programów Rabatów dla posiadaczy kart płatniczych.
Rabatowców znaleźć można na http://www.facebook.com/Rabatowcy.
