Bank Pocztowy od lutego br. rozpoczyna nową promocję skierowaną do osób, które otworzą w Banku konto osobiste wraz z kartą debetową, którą zarejestrują w Programie Bezcenne® Chwile oraz spełnią pozostałe warunki promocji. Jeden Klient może otrzymać do 300 zł w formie punktów w Programie i przeznaczyć je m.in. na vouchery do wybranych sklepów, na paliwo z CircleK, czy bilety do kina. Akcja promocyjna potrwa do końca kwietnia 2024 roku lub do wyczerpania puli nagród.
W ramach Promocji „Bezcenne 24 tysiące punktów” Bank Pocztowy premiuje Klientów, którzy w czasie jej trwania otworzą konto osobiste z kartą debetową z logo Poczty Polskiej, Wirtualną lub Biometryczną, którą zarejestrują w Programie Mastercard Bezcenne® Chwile,
a następnie spełnią wskazane w Regulaminie warunki promocji. Bardzo łatwe do spełnienia warunki (w tym min. 3 transakcje bezgotówkowe kartą i wpływ min. 1000 zł na konto) sprawiają, że uzyskanie nagród jest dla Klientów bardzo realne.
Od lutego do końca kwietnia 2024 r. na nowych Posiadaczy konta z kartą czeka aż 12 000 nagród w Programie Bezcenne Chwile, po 8 000 punktów każda (odpowiednik 100 zł). Wyczerpanie puli nagród może spowodować wcześniejsze zakończenie promocji. Nagrodzony Klient sam decyduje, na co przeznaczy otrzymane punkty – w katalogu nagród do wyboru są m.in. vouchery do wybranych sklepów, na paliwo z CircleK, czy bilety do kina.
– W ramach promocji, zapraszamy do sprawdzenia naszych produktów, które zaspokajają wszystkie potrzeby związane z codziennymi finansami – wygodne konto z aplikacją mobilną, płatnościami mobilnymi i Blikiem oraz szeroką siecią bezpłatnych bankomatów. Obecnie szczególnie dumni jesteśmy z naszej oferty kart płatniczych, wśród których znajduje się nowość – wyjątkowa karta stworzona w 82% z materiału roślinnego, będąca głównym motywem kampanii reklamowej, towarzyszącej promocji. Niezmiennie, oferujemy także kartę wirtualną oraz jedyną na polskim rynku kartę biometryczną. Nagrody w promocji o łącznej wartości do 300 zł są zatem miłym dodatkiem i zachętą do rozpoczęcia współpracy z Bankiem Pocztowym – komentuje Joanna Moskalik, p.o. Dyrektora Departamentu Produktów Detalicznych i Usług Płatniczych Banku Pocztowego.
Akcja „Bezcenne 24 tysiące punktów” będzie wspierana również kampanią reklamową w internecie oraz reklamą typu outdoor w komunikacji miejskiej w miejscowościach, w których zlokalizowane są placówki Banku Pocztowego. W mniejszych miejscowościach już od 1 lutego pojawią się miniboardy.
Oferta promocyjna Banku Pocztowego potrwa do 30 kwietnia 2024 r. lub do wyczerpania puli nagród. Więcej informacji na temat promocji znaleźć można na stronie internetowej Banku oraz w Regulaminie Promocji „Bezcenne 24 tysiące punktów”, dostępnym na stronie: https://www.pocztowy.pl/lp/promocja-karta-ekologiczna#
Źródło: Bank Pocztowy