Rok 2010 zapisze się w historii PÓŁNOC Nieruchomości S.A. jako okres najbardziej dynamicznego rozwoju. Dzięki konsekwencji w realizacji strategii rozwoju Spółki zakładającej m.in. szybki wzrost liczby placówek sieci franczyzowej PÓŁNOC NIERUCHOMOŚCI, do końca bieżącego roku funkcjonować będzie na rynku już 31 placówek.
Plan zakładający do końca 2010 r. 30 placówek funkcjonujących w ramach sieci został zrealizowany a nawet przekroczony. Spółka koryguje plan rozwoju i już dziś podnosi prognozy wielkości sieci na koniec 2011r. z 40 do 45 placówek i z 50 do 65 placówek na koniec 2012 roku. Jednocześnie nie wykluczamy dalszych korekt prognozy w przyszłości w związku z dynamicznym rozwojem sieci i ogromnym zainteresowaniem ze strony kolejnych przedsiębiorców do działania pod marką PÓŁNOC – zapowiada Dyrektor ds. rozwoju sieci Ewa Choroś.
Argumentem, który w kluczowy sposób przyczynił się do tak intensywnego rozwoju sieci jest atrakcyjna promocja. Jej warunki zakładają zwolnienie nowych partnerów przystępujących do sieci ze wstępnej opłaty franczyzowej oraz miesięcznych opłat licencyjnych przez 6 miesięcy od chwili uruchomienia placówki. W zależności od wielkości miejscowości, w której zlokalizowane jest nowe biuro, oszczędności z tytułu udziału w promocji mogą wahać się od 15.000-25.000 złotych. Dla osób rozpoczynających działalność w branży nieruchomości to duże ułatwienie oraz możliwość wykorzystania dodatkowego kapitału na działania promocyjne i aktywizację sprzedaży. Postanowiliśmy żeby te pieniądze zostawały u Partnerów dzięki czemu szybciej będą się rozwijać już od samego początku wspólnie z siecią – mówi Dyrektor ds. rozwoju sieci Ewa Choroś.
W IV kwartale z promocji skorzystali nowi franczyzobiorcy w Opolu, Końskiem, Gdańsku, Pile, Lubinie, Głogowie oraz Olsztynie. Doskonałe wyniki promocji skłoniły Zarząd firmy do przedłużenia okresu jej obowiązywania na kolejnych kilka miesięcy. Dziś już kolejni nowi Partnerzy rezerwują sobie wolne lokalizacje, a należy zaznaczyć że z każdym miesiącem tych najatrakcyjniejszych będzie w szybkim tempie ubywać. Już dziś w przygotowaniu do otwarcia są następne placówki, o których Spółka będzie informować na bieżąco.
Wraz z dynamicznym rozwojem rynkowym, Spółka wprowadza zmiany wizerunkowe. W najbliższym czasie nastąpi zmiana logo sieci biur oraz samej Spółki PÓŁNOC Nieruchomości S.A. Nowoczesna forma graficzna nowego logotypu oraz zachowanie elementów starego znaku firmowego, będą oddawać zachodzące w firmie zmiany oparte na dotychczasowych osiągnięciach.
Prezentacja nowego znaku graficznego będzie miała miejsce podczas III Kongresu PÓŁNOC Nieruchomości S.A. który odbędzie się 18 grudnia bieżącego roku w Krakowie.
Źródło: Biuro Nieruchomości PÓŁNOC