Od 10 stycznia 2018 r. obywatele Ukrainy mogą korzystać z ukraińskojęzycznej wersji strony internetowej banku. W kolejnych krokach Bank Pocztowy udostępni obsługę Contact Center w języku ukraińskim oraz zatrudni w wybranych placówkach doradców klientów posługujących się, poza językiem polskim, także ukraińskim.
Udostępniona właśnie strona internetowa Banku Pocztowego w języku ukraińskim dostępna jest pod adresem https://www.pocztowy.pl/ua/. Obywatele Ukrainy, których według szacunków legalnie pracuje w Polsce ok. 2 mln, mogą teraz w wygodny sposób, w swoim ojczystym języku, poznać oraz skorzystać z oferty Banku Pocztowego.
– W Banku Pocztowym stawiamy na dostępność, dlatego zależy nam, by klienci z Ukrainy mogli korzystać z usług bankowych równie łatwo, jak nasi polscy Klienci. Mamy nadzieję, że dzięki uruchomieniu ukraińskojęzycznej wersji strony, obywatele Ukrainy docenią wygodę, jaką zapewniają nasze rachunki, karty i produkty oszczędnościowe, ale także bonusy płynące z programów Banku Pocztowego, jak Poczta Pełna Korzyści – mówi Karolina Stefanowicz, dyrektor departamentu produktów depozytowych i ubezpieczeń.
To kolejne udogodnienie, jakie z myślą o obywatelach Ukrainy przygotował w ostatnim czasie Bank Pocztowy. Wcześniej, w grudniu 2017 r., Bank ograniczył liczbę wymaganych przy otwarciu konta dokumentów jedynie do paszportu.
Wkrótce Bank Pocztowy planuje także udostępnienie obsługi Contact Center w języku ukraińskim oraz zatrudnienie w wybranych placówkach doradców klientów posługujących się językiem ukraińskim.